استخراج اولین نفت در فراساحل مکزیک

استخراج اولین نفت در فراساحل مکزیک

به گزارش بازار نفت و گاز، FPSO Miamte MV34 MODEC اولین نفت را در فراساحل مکزیک به دست آورد. این اولین پروژه MODEC برای Eni Mexico، یکی از شرکت های تابعه شرکت انرژی یکپارچه Eni است.

اولین تولید نفت

شرکت MODEC (“MODEC”) امروز اعلام کرد که FPSO MIAMTE MV34 (“FPSO”) که در بلوک منطقه فراساحل 1 در خلیج مکزیک فعالیت می کند، اولین تولید نفت را در 23 فوریه 2022 به دست آورد.

پروژه MODEC

این اولین پروژه MODEC برای Eni Mexico، یکی از شرکت های تابعه شرکت انرژی یکپارچه Eni است. MODEC توسط انی مکزیک برای تامین، منشور و عملیات FPSO در بلوک فراساحلی منطقه 1 تحت مدیریت Eni در خلیج کمپچه در سال 2018 منصوب شد. قرارداد منشور برای 15 سال اولیه اجرا خواهد شد و هر سال گزینه هایی برای تمدید خواهد بود. پس از آن تا پنج (5) سال اضافی.

FPSO که در عمق تقریباً 32 متری آب در حدود ده (10) کیلومتری سواحل مکزیک لنگر انداخته است، قادر است 90000 بشکه نفت در روز، 75 میلیون فوت مکعب گاز در روز و 120000 بشکه آب تزریق کند. ظرفیت ذخیره سازی 700000 بشکه نفت

FPSO دارای سیستم مهار کردن برج قابل اتصال (“DTYMS”) است که اولین طراحی در نوع خود در صنعت است. پیشرفته ترین DTYMS برای مهار FPSO در آب های کم عمق ایجاد شده است، در حالی که به واحد اجازه می دهد لنگر خود را قطع کند و منطقه را ترک کند تا از طوفان های زمستانی و طوفان های رایج در خلیج مکزیک جلوگیری کند. DTYMS توسط SOFEC, Inc.، یک شرکت گروه MODEC توسعه داده شد و ژاکت پهلوگیری در آلتامیرا، مکزیک ساخته شد.

پروژه عملیاتی

FPSO دومین پروژه عملیاتی و تعمیراتی MODEC برای مکزیک، پس از FSO Ta’Kuntah است. Soichi Ide، رئیس و مدیر عامل MODEC Offshore Production Systems (سنگاپور) Pte می‌گوید: «MODEC خوشحال است که از مشتری خود در اولین حمله به مکزیک حمایت می‌کند. Ltd .(“MODEC Singapore”). FPSO MIAMTE MV34 اولین FPSO ما است که در سال 2022 وارد سایت می شود و ما به این دستاورد بسیار افتخار می کنیم. تحویل موفقیت آمیز پروژه به هموار کردن راه برای نفوذ بیشتر ما به این منطقه کمک می کند. با حمایت مشتری، شرکا، پیمانکاران و پیمانکاران فرعی، فروشندگان و تامین کنندگان، و همچنین همه اعضای تیم پروژه MV34، ما توانستیم بر چالش های بسیاری از جمله از جمله بیماری همه گیر غلبه کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *