افزایش ظرفیت تولید بیلت آلومینیوم

افزایش ظرفیت تولید بیلت آلومینیوم

به گزارش بازار نفت و گاز، ریوتینتو 188 میلیون دلار در کارخانه ذوب آلما سرمایه گذاری می کند تا تولید بیلت را توسعه دهد. معدنچی انتظار دارد کارخانه ذوب آلومینیوم توسعه یافته کانادا را در سه ماهه اول 2025 راه اندازی کند.

توسعه تولید بیلت

ریوتینتو گفت که در حال سرمایه گذاری 188 میلیون دلاری در کارخانه ذوب آلما در کانادا است تا ظرفیت تولید بیلت های آلومینیومی کم کربن و با ارزش بالا را تا 202000 تن افزایش دهد.

به گفته سرمایه گذار معدن، مرکز ریخته‌گری موجود در کارخانه ذوب برای نگهداری تجهیزات جدید که شامل گودال ریخته‌گری و کوره‌ها می‌شود، توسعه می‌یابد. ریوتینتو گفت که این امر باعث می شود که بخش بیشتری از آلومینیوم تولید شده در کارخانه ذوب به شمش های با ارزش بالاتر تبدیل شود. کارخانه ذوب آلما در Lac-Saint-Jean، کبک واقع شده است.

ساخت و ساز توسعه پروژه

ریوتینتو گفت که ساخت و ساز پروژه توسعه در ماه مه 2023 آغاز خواهد شد. این کار به دنبال تکمیل مهندسی دقیق و کارهای مقدماتی خواهد بود. معدنچی انتظار دارد که کارخانه ذوب توسعه یافته را در سه ماهه اول 2025 راه اندازی کند.

افزایش ظرفیت تولید بیلت آلومینیوم

سباستین راس، مدیر عملیات آلومینیوم ریوتینتو آتلانتیک گفت: این افزایش ظرفیت تولید بیلت آلومینیوم کم کربن ما در کبک به ما این امکان را می‌دهد که تقاضای رو به رشد مشتریانمان را برای آلیاژهای با کیفیت بالا و محصولات با ارزش افزوده ساخته شده با برق آبی تجدیدپذیر برآورده کنیم.

این ظرفیت جدید به تقویت موقعیت کارخانه ذوب آلما کمک خواهد کرد و ما مفتخریم که با کارمندان، مشتریان، سازندگان تجهیزات کبک و شرکای خود برای به ثمر رساندن این پروژه مورد انتظارمان همکاری می کنیم.

ایجاد منافع اقتصادی

ریوتینتو سرمایه گذاری را برای ایجاد منافع اقتصادی حدود 160 میلیون دلار برای کبک تخمین می زند. نزدیک به 40 شغل دائمی جدید توسط این پروژه توسعه ایجاد خواهد شد و در عین حال از 770 شغل موجود در کارخانه ذوب آلما حمایت می شود.

پیر فیتزگیبون، وزیر اقتصاد و نوآوری و توسعه اقتصادی منطقه ای کبک گفت: در کبک، ما سبزترین آلومینیوم جهان را تولید می کنیم. پروژه های نوسازی مانند این ما را قادر می سازد تا موقعیت رهبری خود را در این زمینه حفظ کنیم و به رشد این بخش استراتژیک کمک کنیم. ما همیشه گفته‌ایم که محیط زیست می‌تواند و باید در خدمت اقتصاد باشد. پروژه ریوتینتو یک نمونه کامل است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *