بازار نفتای اروپا در این چند روز به مراتب بهتر بود

بازار نفتای اروپا در این چند روز به مراتب بهتر بود

به گزارش تیم تحلیلی بازار نفت و گاز بازار نفتای اروپا در این چند روز به مراتب بهتر بود، بیشتر بر اساس تقاضای داخلی تولیدکنندگان مواد پتروشیمی انجام شد. نفتا اولین ماده اولیه برای عملیات پتروشیمی است زیرا ارزش پروپان دارد و باعث افزایش قیمت آن در خارج از ترک خوردگی شد و حق بیمه بوتان به نفتا با افزایش علاقه به مخلوط های نفتا پشتیبانی می شود. موجودی مواد معدنی در مرکز تجاری آمستردام- روتردام آنتورپ با کاهش 3.3 درصدی به 665.000 تن در هفت مورد رسید. بر اساس داده های Insights تا 2 سپتامبر 293،000 بود در حالی که سهام نفتا 24 درصد کاهش یافت.

با وجود پیش بینی کاهش تقاضای بنزین پس از پایان فصل تعطیلات و اختلالات ناشی ازطوفان ایدا در ایالات متحده ، انتظار می رود که در پشت بوتان شیب دار تقاضا برای مخلوط نفتا پشتیبانی شود. محموله بوتان CIF NWE معادل نفتا در 104 در صد of بسته شد. همچنین پشتیبانی از بازار نفتای اروپا ، با وجود افزایش قیمت مسطح و شکاف ها افزایش می یابد.

به طور خاص مبادله نفتای CIF NWE در ماه پیش از اکتبر بدون تغییر در 651.75 میلیون تن ارزیابی شد. مبادله نفتای CIF در سپتامبر- اکتبر7.25 میلیون تن در روز با قیمت 8.25 میلیون تن وافزایش 45 سنت گسترش یافت. یک منبع تقاضا از پتکیمزگفت: قرارداد مبادله پروپان ماه قبل در ساعت 1 با 23.50 میلیون تن حق بیمه به نفتا معادل حق بیمه 20.25 دلار تن بسته شد. با نگاهی به حاشیه های ترکیبی داخلی ماه قبل، قرارداد مبادله بنزین با قیمت 24.25 میلیون دلار در تن به پایان رسید. گسترش اکتبر شرق – غرب حق بیمه مبادله محموله نفتا CFR ژاپن با CIF NWE 13.75 میلیون تن بدون تغییر ارزیابی شد و ماه نوامبر نیز بدون تغییر ، 14.75 دلار در هر تن معامله شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *