تجزیه و تحلیل بازار روزانه ی نفت خام صادراتی سواحل ایالات متحده

تجزیه و تحلیل بازار روزانه ی نفت خام صادراتی سواحل ایالات متحده

به گزارش بازار نفت و گاز، با استناد به اطلاعات منتشر شده توسط EIA ، میانگین ​​صادرات نفت خام آمریکا در هفته ی گذشته 2.624 میلیون بشکه در روز بوده است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Kpler ، بالاترین نرخ صادرات به اروپا از اواخر ماه می 1.333 میلیون بشکه در روز بوده است. مطابق با آخرین گزارش هایی که از سوی اداره اطلاعات انرژی آمریکا EIA منتشر شده، در ماه سپتامبر صادرات هفتگی نفت خام ایالات متحده به طور متوسط در حدود ​​2.624 میلیون بشکه در روز، تا هفته منتهی به 10 سپتامبر بوده است؛ که این میزان نسبت به هفته ی قبل در حدود 282 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

در عین حال، میانگین متغییر چهار هفته ی اخیر برای دوره منتهی به 10 سپتامبر، در حدود 201 هزار بشکه در روز کمتر از دوره قبل تعیین شده است که این میزان 2.705 میلیون بشکه در روز گزارش شده بود. چرا که سطوح بسیار پایین تر صادرات از ابتدای ماه سپتامبر، باعث افزایش قابل توجه میانگین متغییر شده است.

بر اساس داده های منتشر شده از سوی Kpler ، بیشترین سهم از صادرات ایالات متحده در هفته گذشته را، محموله های خریداری شده توسط تجار اروپایی با میانگین حجم 1.333 میلیون بشکه در روز داشته اند که این حجم از صادرات بیشترین مقدار از هفته منتهی به 28 می بوده است.

در همین حال، داده های Kpler مجددا نشان می دهد که جریان صادرات نفت خام آمریکا به آسیا نیز در هفته منتهی به 10 سپتامبر تنها در حدود 677 هزار بشکه در روز تخمین زده شده است که این میزان نیز پایین ترین سطح واردات توسط خریداران آسیایی از هفته منتهی به 6 آگوست است.

تجزیه و تحلیل بازار روزانه ی نفت خام صادراتی سواحل ایالات متحده

اینستاگرام : https://www.instagram.com/iroilmarket/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *