تفسیر روزانه Platts از بوتان اروپایی

روزانه Platts از بوتان اروپایی - بازار نفت و گاز پتروشیمی

تفسیر روزانه Platts از بوتان

بوتان NWE بدون تغییر در مقابل نفتا تقاضای ترکیب بنزین ضعیف است. یک منبع بازارنفت گاز گفت: بوتان ترکیبی شمال غربی اروپا در 14 سپتامبر بدون تغییر خریدوفروش تغییر کرد. در بازار بزرگ بوتان، هیچ مزایده، پیشنهاد یا معامله‌ای شنیده نشد. در غیاب نشانه‌های رقابتی، بازار بر اساس احساسات معامله گران ارزیابی شد.

بازار بزرگ محموله CIF به‌طور مستقیم در 681 دلار در تن معادل 3 دلار در میلیون تن در روز ارزیابی شد و بدون تغییر ارزیابی شد. در بازار ساحلی بوتان، مزایده، پیشنهاد یا معامله‌ای شنیده نشد. در غیاب نشانه‌های رقابتی، بازار بر اساس احساسات معامله گران ارزیابی شد. بازار FOB دریانوردی بوتان دریایی 697 دلار در میلیون تن و ثابت ارزیابی شد. بازار CIF بدون تغییر به و 704 دلار/ میلیون تن برآورد شد. این باعث تخفیف FOB coaster با 7 دلار در میلیون تن به CEST coaster می‌شود.

تفسیر روزانه Platts از US LPG Spot

  • پروپان، NGL ها در برابر آینده خام افزایش و تقویت می‌شوند.
  • بسته شدن بندر هوستون هیچ تاثیری بر قیمت LPG ندارد.

پروپان ساحل خلیج آمریکا در 14 سپتامبر 5/1 سنت افزایش یافت، زیرا ارزش نفت خام و بقیه گازهای گلخانه‌ای باقی‌مانده در مقایسه با آینده نفت خام قوی افزایش یافت. S&P Global Platts بر اساس معامله در بازار Platts در روند ارزیابی، پروپان غیر LST را در تأسیسات ذخیره‌سازی و تجزیه Enterprise NGLs در Mont Belvieu 225/1 دلار در هر گالن ارزیابی کرد که طی آن تگزاس 25000 بشکه DCP به Trafigura فروخت.

پروپان اسپات پنج افزایش متوالی روزانه را ثبت کرده و ارزش نسبی آن را در برابر West Texas Intermediate با 62 سنت تا منفی 75/17 دلار در هر بشکه رسیده است. NYMEX اکتبر WTI با یک سنت افزایش به 46/70 دلار در بشکه رسید. بوتان و بنزین طبیعی نیز روزبه‌روز افزایش می‌یابد درحالی‌که در برابر نفت خام تقویت می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *