تفسیر روزانه Platts از بوتان اروپایی

تفسیر روزانه Platts از بوتان اروپایی

بوتان اروپایی به تفسیر Platts

به گزارش بازار نفت و گاز، بوتان اروپایی NWE در مقابل نفتا قوی‌تر است. افزایش تقاضا برای ترکیب بنزین به گفته منابع در 25 آگوست، بوتان ترکیبی اروپای شمال غربی قوی‌تر بود زیرا قیمت مخلوط بنزین همچنان در حال افزایش بود. مخلوط‌کن‌های بنزین به بازار بوتان پیشنهاد بیشتری می‌دادند، زیرا خود را برای تغییر مشخصات بنزین در مدت بیش از یک ماه آماده می‌کردند.

یک منبع در بازار گفت: مخلوط‌کن‌های بنزین در ماه سپتامبر به دنبال بوتان هستند. در بازار بزرگ بوتان، یک پیشنهاد شنیده شد. Vitol برای محموله 7000 تن برای تحویل 15 تا 19 سپتامبر باقیمت 100٪ ثابت 675 دلار در هر تن پیشنهاد داد. پیشنهاد رقابتی تلقی شد و بنابراین، ارزیابی را تعیین کرد. بازار بزرگ محموله CIF به‌طور مستقیم در 665 دلار در میلیون تن در روز و حق بیمه 17 دلار در میلیون تن در روز ارزیابی شد.

در بازار ساحلی بوتان، هیچ مزایده، پیشنهاد یا معامله‌ای شنیده نشد. در غیاب نشانه‌های رقابتی، بازار بر اساس احساسات معامله گران ارزیابی شد. بازار FOB ساحلی بوتان اروپایی دریایی 684 دلار در میلیون تن ارزیابی شد. بازار CIF به میزان 107٪ به نفتا افزایش یافت و به‌طور کامل در 695 دلار در میلیون تن ارزیابی شد. این باعث تخفیف 11 دلار در میلیون تن FOB coaster نسبت به CIF coaster می‌شود.

منبع مقاله

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *