تفسیر روزانه Platts از LPG شرق میانه

تفسیر روزانه Platts از LPG شرق میانه

تفسیر روزانه Platts از LPG شرق

به گزارش بازار نفت و گاز، پروپان CP-Oct-Nov کانتانگو به 8 دلار در میلیون افزایش می‌یابد. مشتقات FOB MidEast با حق بیمه اندک مبادله پروپان CP ماه اکتبر عربستان 8 دلار در میلیون تن در روز افزایش یافت و نهایتا 715 دلار در میلیون تن در 14 سپتامبر ارزیابی شد و پروپان اکتبر CP 50 دلار/میلیون تن بیشتر از پروپان CP در سپتامبر بود.

پروپان CP کانتانگو، اکتبر و نوامبر 1 دلار در میلیون تن در روز افرایش داشت و به 8 دلار در میلیون تن در 14 سپتامبر رسید، درحالی‌که عقب‌ماندگی پروپان نوامبر- دسامبر CP در روز 50 سنت/ میلیون تن در روز افزایش یافت و به 1 دلار در میلیون تن رسید. در بازار فیزیکی، Petredec پیشنهاد بارگیری 45000 تن پروپان را برای 22 تا 31 سپتامبر برای بارگیری FOB خاورمیانه، با قیمت 715-725 دلار/تن، در 14 سپتامبر را داد.

این امر باعث شد تا مشتقات FOB خاورمیانه به یک حق بیمه تک‌رقمی برسد. بر اساس داده‌های منتشرشده توسط سلول برنامه‌ریزی و تجزیه‌وتحلیل نفت این کشور، مصرف گاز مایع LPG هند ماهانه 7/1 درصد در ماه کاهش‌یافته و به 33/2 میلیون تن در ماه اوت رسیده است؛ اما میزان مصرف سالانه 4.4 درصد افزایش یافت، زیرا نرخ پایین ابتلا به COVID-19 و کاهش قرنطینه باعث افزایش فعالیت‌های اقتصادی شد، اگرچه نگرانی‌ها در مورد موج سوم احتمالی پیش از فصل جشن در سه‌ماهه چهارم ادامه داشت.

بر اساس داده‌ها، مصرف گاز مایع LPG هند در سال جاری 5/6 درصد افزایش‌یافته و به 261/18 میلیون تن در ماه ژانویه تا آگوست رسیده است. داده‌های صنعت کشتیرانی و بندر پیش از انتشار گزارش PPAC نشان داد که هند در ماه آگوست حدود 24/1 میلیون تن گاز مایع (LPG) وارد کرد. بر اساس گزارش PPAC، واردات برآورد شده هند در ماه آگوست 7/12 درصد کاهش‌یافته است، درحالی‌که واردات آن در ماه ژوئیه 414/1 میلیون تن بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *