تقاضا بنزین دریایی از اروپا

,
 تقاضا بنزین دریایی از اروپا

به گزارش بازار نفت و گاز، تقاضای صادرات به ایالات متحده قرار گرفت. در حالی که ماهیت سریع تقاضای شمال غربی اروپا تجارت در منطقه را با چالش بیشتری همراه کرده است. تحویل از شمال غربی اروپا به ساحل اقیانوس اطلس ایالات متحده در هفته ای که از 27 سپتامبر آغاز می شود، با کاهش 330،000 بشکه در روز به کمترین حجم هفتگی از اواخر ژوئیه رسید.

تقاضای بنزین در غرب آفریقا معمولا از اواخر اکتبر تا اوایل نوامبر افزایش می یابد، با دور شدن منطقه از فصل باران های موسمی، جایی که آب و هوای نامناسب تقاضای سوخت جاده را متوقف می کند. حاشیه های آربیتراژ ترانس آتلانتیک، در روز کمتر بود. بنزین RBOB ایالات متحده با 3 سنت کاهش 14.34 دلار در هر بشکه است، در حالی که بنزین اروپای شمال غربی با 22 سنت کاهش 7.28 دلار در بشکه پایین تر است.

منطق روزانه و محرومیت های بارگیری بنزین FOB

ارزیابی منطقی بنزین Prem بدون سرب 10ppmS FOB AR:

حق بیمه کشتی های بنزینی Eurobob با استفاده از اطلاعات شنیده شده از بازار و در صورت عدم وجود نشانه های رقابتی در بازار Platts برای مبادله اکتبر 5.00 میلیون تن ارزیابی شد. منحنی ساختار مبادله ماه نوامبر از 717.50 دلار در تن در ماه اکتبر 698.25 دلار اعمال شد.

ارزیابی بنیاد و پایه بارگیر بنزین Eurobob FOB AR:

باربری های زمستانی بنزین Eurobob مورد ارزیابی قرار گرفت. بارگیری های تابستانی بنزین Eurobob با قیمت 14.00 دلار در تن معامله شد. حق بیمه مبادله اکتبر از 20.75 میلیون تن با استفاده از اطلاعاتی که از بازار شنیده می شود و در صورت عدم وجود علائم رقابتی در بازار Platts مورد ارزیابی قرارگرفت. منحنی ساختار مبادله ماه نوامبر با عقب ماندگی 63 سنت از 716.50 دلار در تن در ماه اکتبر 697.25 دلار در تن اعمال شد.

ارزیابی بنیاد و پایه بارگیری بنزین E10 Eurobob FOB AR:

بارگیری زمستانی بنزین E10 Eurobob برای مبادله ماه اکتبر 28.25 دلار در میلیون افزایش یافت. حق بیمه مبادله از 35.00 میلیون دلار در تن است در حالی که قیمت بارگیری های تابستانی E10 Eurobob ، 28.25 دلار در تن معامله شد. حق بیمه مبادله اکتبر با استفاده از اطلاعاتی که در بازار شنیده می شود و در صورت عدم وجود علائم رقابتی در بازار Platts Close از 35.00 میلیون تن ارزیابی شد. منحنی ساختار مبادله E10 ماه نوامبر با عقب ماندگی 63 سنت از 730.75 دلار در تن در ماه اکتبر 711.50 دلار در تن اعمال شد.

منطق روزانه موارد استثنایی بنزین NEW

ارزیابی بنیاد و پایه بارگیری بنزین 10ppmS CIF NWE:

بازار بار زمستانی بنزین CIF NWE بدون تغییر 30.00 میلیون دلار در تن در ماه برآورد شد. منحنی ساختار مبادله ماه نوامبر با عقب ماندگی 63 سنت از 746.50 دلار در تن در ماه اکتبر 727.25 دلار در تن اعمال شد.

ارزیابی منطقی بنزین Prem بدون سرب ppmS FOB Med10:

بازار محموله های بنزینی FOB مدیترانه زمستانی 18 میلیون دلار در تن برآورد شد.

ارزیابی منطقی بنزین Prem بدون سرب ppmS CIF Med 10:

محموله بنزین CIF مدیترانه ای به عنوان پیش فروش خالص حمل و نقل انجام شد. محموله بنزین FOB مدیترانه ای با استفاده از موارد زیر است. ارزیابی محموله بنزین FOB Med با هزینه حمل 30 هزار تن بار از بنادر مدیترانه ای به مقاصد مدیترانه ای است.

تحلیل و بررسی بازار روزانه نفتا اروپا

بازار نفتای اروپا با توجه به تقاضا از تولیدکنندگان پتروشیمی مجتمع نفت خام که بر نشانه های کاغذ فشار می آورد، همچنان مورد حمایت است.

ماه پیش از ماه اکتبر مبادله نفتای CIF NWE در مقایسه با 708.50 میلیون دلار در تن 697.00 میلیون دلار در تن ارزیابی شد. نفتای CIF سپتامبر –اکتبر 5.50 میلیون تن ارزیابی شد و در اکتبر – نوامبر بدون تغییر 7.75 دلار در تن بود. حق بیمه شرق-غرب اکتبر مبادله محموله نفتا CFR ژاپن با CIF NWE ، 25/12 میلیون تن کاهش یافت. در ماه نوامبر با کاهش 25 سنت در تن 13.75 دلار درتن ارزیابی شد. نرخ اصلی حمل و نقل LR2 مدیترانه و ژاپن بالاتر از آن با ارزیابی 50،000 دلار در ساعت 2.5 میلیون دلار، بالاترین رقم از 19 آوریل بود.

بیشتر بخوانید:افزایش پلاتس بنزن آسیایی

دلیل پایین بودن سطح معاملات در بازار نفت!!!

اینستاگرام : https://www.instagram.com/iroilmarket/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *