توافق نامه جهانی برای خرید داده های ژئوفیزیکی

توافقنامه جهانی برای خرید داده های ژئوفیزیکی

به گزارش بازار نفت و گاز، Shearwater GeoServices و WesternGeco توافقنامه جهانی برای خدمات اکتساب لرزه ای امضا کردند. جایزه بررسی، در حوضه بناپارت در استرالیا، تقریباً دو ماه و نیم طول خواهد کشید و توسط Geo Coral، مجهز به یک سیستم حسگر چند جزئی انجام خواهد شد.

توافق نامه جهانی داده های ژئوفیزیکی

Shearwater GeoServices Holding AS (“Shearwater”) خرسند است که یک توافقنامه جهانی چند ساله برای خرید خدمات جمع آوری داده های ژئوفیزیکی توسط WesternGeco و اعطای نظرسنجی در استرالیا تحت توافقنامه جدید را اعلام کند.
این توافقنامه دسترسی به طیف کامل فناوری‌های خرید شیرواتر و ناوگان جهانی کشتی‌های لرزه‌نگار را امکان‌پذیر می‌سازد.

ناوگان کشتی‌های لرزه‌نگار مدرن

Irene Waage Basili، مدیر عامل شرکت Shearwater گفت: “قرارداد چارچوب جدید با WesternGeco به هر دو شرکت امکان می دهد تا به سرعت به نیازهای مشتری و فرصت های بازار پاسخ دهند.” با ناوگان کشتی‌های لرزه‌نگار مدرن و دسترسی جهانی، می‌توانیم با افزایش تقاضا به طور موثری برای برآورده کردن نیازهای مشتری افزایش پیدا کنیم.»

جایزه بررسی، در حوضه بناپارت در استرالیا، تقریباً دو ماه و نیم طول خواهد کشید و توسط Geo Coral مجهز به یک سیستم حسگر چند جزئی انجام خواهد شد. این نظرسنجی منوط به تاییدیه های نظارتی در استرالیا است.

بررسی لرزه ای زیرسطحی

هدف از بررسی لرزه ای پیشنهادی ارائه یک تصویر زیرسطحی بهبود یافته از جناح شرقی زیرحوضه ولکان و لندندری بالا است. داده‌های جدید درک بهتری از سطح زیرسطحی ارائه می‌دهند، که به دلیل بررسی‌های قدیمی که قادر به حل فواصل کربنات کم عمق و گسل‌های پیچیده نیستند، تا به امروز محدود شده است. در نهایت، داده‌های جدید اطمینان بهتری را در نقشه‌برداری از واحدهای زمین‌شناسی اصلی فراهم می‌کند که به شناسایی و خطر زدایی نفت در سراسر منطقه بررسی لرزه‌ای کمک می‌کند.

لرزه نگاری بستر دریا

Shearwater به روز رسانی مصرف سفارش را ارائه می دهد.

علاوه بر این، شیرواتر امروز به روز رسانی در مورد توسعه عقب مانده ارائه کرد که منعکس کننده افزایش تقاضا برای استریمر بکسل شده و لرزه نگاری بستر دریا است. پس از دریافت سفارشات سه ماهه عالی تا به امروز، در سه ماهه سوم سال 2022، کل درآمد معوقه شرکت به رکورد 870 میلیون دلار آمریکا رسید.

بازارهای استریمر و بستر دریا

Irene Waage Basili، مدیر عامل شرکت Shearwater گفت: “با این جایزه اخیر در استرالیا، شیرواتر با موفقیت 52 ماه قرارداد جدید را در بازارهای استریمر و بستر دریا تا کنون تنها در سه ماهه سوم تضمین کرده است.”

این یک کسب‌وکار جدید بی‌سابقه برای ما در چنین بازه زمانی کوتاهی است که منعکس‌کننده ترکیبی از بهبود پایه‌های بازار است، زیرا شرکت‌های نفت و گاز سرمایه‌گذاری‌ها را افزایش می‌دهند و رویکرد منضبط ما برای مشاهده مدت زمان و قیمت‌گذاری در هنگام ایجاد ظرفیت اضافی. وارد بازار شود.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *