خروج TotalEnergies از میادین Yadana و MGTC میانمار

خروج TotalEnergies از میادین Yadana و MGTC میانمار

به گزارش بازار نفت و گاز، TotalEnergies خروج مسئولانه خود از میانمار را اجرا می کند. خروج TotalEnergies از Yadana و MGTC حداکثر در پایان دوره قراردادی 6 ماهه قابل اجرا خواهد بود.

خروج از میدان Yadana

در 21 ژانویه 2022، TotalEnergies تصمیم خود را برای خروج از میدان Yadana و از شرکت حمل و نقل گاز MGTC در میانمار، هم به عنوان اپراتور و هم به عنوان سهامدار اعلام کرد، زیرا وضعیت در این کشور دیگر اجازه نمی دهد توتال انرژی به اندازه کافی مشارکت مثبت داشته باشد. از آن زمان، TotalEnergies یک فرآیند دقت لازم را برای اطمینان از عقب نشینی مسئولانه برای ذینفعان خود در میانمار، به ویژه کارکنان و جوامع محلی که سال ها توسط TotalEnergies از طریق نقش خود به عنوان اپراتور در منطقه خط لوله گاز MGTC حمایت می شوند، آغاز کرده است.

تصدی اپراتور Yadana و MGTC

در 14 مارس 2022، PTTEP International، یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی انرژی تایلندی PTT، تمایل خود را برای تصدی اپراتور Yadana و MGTC تایید کرد و در راستای این تصمیم، با در اختیار گرفتن TotalEnergies، سهام مستقیم خود را در Yadana افزایش داد. سهم سهام. شورون همچنین تصمیم گرفته است که سهام توتال انرژی را تصاحب کند و بدین ترتیب سهم خود را در میانمار افزایش دهد. به عنوان یادآوری، با توجه به شرایط استثنایی، TotalEnergies تصمیم به خروج از میانمار بدون دریافت هیچ گونه غرامت مالی برای دارایی های خود گرفته است.

استخدام تمام کارکنان

علاوه بر این، PTTEP تمایل خود را برای استخدام تمام کارکنانی که در حال حاضر توسط شرکت وابسته TotalEnergies در میانمار به کار گرفته شده اند، ابراز کرده است. TotalEnergies از نزدیک با PTTEP کار می کند تا اطمینان حاصل کند که انتقال به شیوه ای منصفانه و منظم انجام می شود. با احترام به کارکنان ما که از 21 ژانویه امنیت و کارایی عملیات را در میانمار تضمین می کنند، TotalEnergies به همه کسانی که مایل به انتقال به اپراتور جدید هستند کمک می کند و تضمین می کند که آنها تحت شرایط مشابه به کار خود ادامه می دهند.

برنامه توسعه اجتماعی-اقتصادی

در همان زمان، TotalEnergies با PTTEP کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که برنامه توسعه اجتماعی-اقتصادی موجود به رهبری TotalEnergies برای حمایت از جوامع محلی ساکن در نزدیکی خط لوله MGTC پس از خروج آن ادامه خواهد داشت. برای این منظور، TotalEnergies منابع لازم را به یک صندوق اختصاصی اختصاص خواهد داد تا از نظر مالی در اقداماتی که توسط اپراتور آینده انجام می شود، مشارکت داشته باشد.

خروج TotalEnergies از Yadana و MGTC حداکثر در انقضای دوره قراردادی 6 ماهه یعنی 20 ژوئیه 2022 مؤثر خواهد بود و به شرکت و PTTEP زمان کافی برای اطمینان از انتقال ایمن و منظم اپراتور و حصول اطمینان از انتقال عادلانه برای سهامداران کلیدی ما، کارکنان ما و جوامع محلی که در آن فعالیت می کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *