زیجین چین تولید خود را در معدن مس کولونگ در تبت آغاز کرد

زیجین چین تولید خود را در معدن مس کولونگ در تبت آغاز کرد

به گزارش بازار نفت و گاز، زیجین چین تولید خود را در معدن مس کولونگ در تبت آغاز کرد. انتظار می رود پس از آغاز تولید در معدن کولونگ، مس جولونگ در سال 2022 بین 120 تا 130 هزار تن مس تولید کند. زیجین ماینینگ مستقر در چین، 18 ماه پس از خرید 50.1 درصد از سهام اپراتور Tibet Julong Copper، تولید را در معدن مس کولونگ در تبت آغاز کرده است.

استخراج معدن مس کولونگ

تولید در معدن مس کولونگ در تبت به وسیله زیجین چین شروع شده است. مس Tibet Julong دارای حقوق استخراج معدن مس و چند فلزی Qulong، معدن مس Rongmucuola و معدن مس و چند فلزی Zhibula است. با داشتن چندین منبع مس با عیار پایین، انتظار می رود ذخایر بلند مدت منابع در منطقه جولونگ بیش از 20 میلیون تن باشد. پیش بینی می شود همراه با حجم تولید معدن مس ژیبولا و پس از آغاز تولید در معدن کولونگ، مس جولونگ در سال 2022 بین 120 تا 130 هزار تن مس تولید کند.

مجتمع معدنی کولونگ یک منطقه معدنی بزرگ و روباز مس و چند فلزی است که در شهرستان موژوگونگکا، لهاسا، منطقه خودمختار تبت (TAR) چین واقع شده است. ساخت آن در دو مرحله طراحی شده بود که فاز 1 هم اکنون تکمیل شده است. برآورد می شود که پروژه معدنی فاز 1 پس از رسیدن به ظرفیت طراحی شده، تولید مس سالانه حدود 160000 تن را ارائه دهد.

پروژه فاز 2 با ظرفیت روزانه 300000 تن و تولید 260000 تن مس در سال پیش بینی شده است. معدن مس کولونگ در سپتامبر 2016 مجوز استخراج را از وزارت زمین و منابع جمهوری خلق چین (PRC) دریافت کرده است.

سخن زیجین

به گفته زیجین، کولونگ بزرگترین معدن مس است که در بالاترین ارتفاع در چین قرار دارد و به یکی از بزرگترین معادن مس جهان تبدیل خواهد شد.

زیجین ماینینگ اظهار داشت: تکمیل ساخت و شروع تولید فاز 1 مس جولونگ نتایج روح تبتی قدیمی است که توسط تیم پروژه به نمایش گذاشته شده است.

“مس جولونگ به طور کامل ایده های توسعه زیست محیطی و توسعه مشترک را عملی خواهد کرد تا اثرات مثبتی بر ارتقای توسعه زیست محیطی، حفاظت از محیط زیست، وحدت قومی، اشتغال و توسعه استعدادها و سایر جنبه ها و همچنین ارتقای سطح اجتماعی داشته باشد. و توسعه اقتصادی محل پروژه.»

به گفته این شرکت، ساخت و ساز در این پروژه پس از تصاحب آن در جولای 2020 با حمایت دولت محلی از سر گرفته شده است. همچنین، این شرکت ادعا می کند که طرح پروژه را بهینه کرده، ساخت و ساز را سازماندهی کرده، توسعه اکولوژیکی و حفاظت از محیط زیست در سایت معدن را در اولویت قرار داده است.

در اوایل سال جاری، Zijin موافقت کرده است که توسعه‌دهنده آب نمک لیتیوم مستقر در کانادا، Neo Lithium، را در یک معامله تمام نقدی به ارزش 960 میلیون دلار کانادا (770.45 میلیون دلار) خریداری کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *