صدور جواز حفاری افزایش تولید نفت ابوظبی

صدور جواز حفاری افزایش تولید نفت ابوظبی

به گزارش بازار نفت و گاز، شرکت ملی نفت ابوظبی جواز حفاری میادین خشکی و فراساحلی برای افزایش تولید نفت را صادر کرد. ADNOC قراردادهای 1.9 میلیارد دلاری حفاری برای افزایش تولید نفت منعقد می کند. این قراردادها با پوشش میادین خشکی و فراساحلی ADNOC به مدت پنج سال و با امکان تمدید دو ساله اجرا می شود.

صدور جواز حفاری نفت

شرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC) جوایزی به ارزش 1.94 میلیارد دلار به چهار شرکت برای افزایش ظرفیت تولید نفت خام خود اعطا کرده است. این قراردادها به سرمایه گذاری های اخیر ADNOC در تجهیزات و خدمات مرتبط با حفاری اضافه می کند.

علاوه بر این، آنها بخشی از استراتژی این شرکت برای افزایش ظرفیت تولید نفت به پنج میلیون بشکه در روز (میلیون بشکه در روز) تا سال 2030 و ارتقای خودکفایی گاز در امارات هستند. قراردادهای خدمات ثبت و سوراخ کردن خطوط سیمی به شرکت های تابعه ADNOC Drilling، Schlumberger Middle East، Haliburton Worldwide Limited Abu Dhabi و Weatherford Bin Hamoodah منعقد شده است.

صدور قرارداد 5 ساله

با مدت پنج سال، قراردادها برای میادین خشکی و فراساحلی ADNOC منعقد شده است. آنها همچنین دارای گزینه ای برای تمدید دو ساله هستند. قراردادی که توسط ADNOC Drilling تضمین شده است خدماتی مانند سوراخکاری برای استخراج نفت را پوشش می دهد.

مدیر اجرایی بالادستی ADNOC یاسر سعید المازروعی گفت: جواز حفاری ADNOC نشان‌دهنده قابلیت‌ها و قابلیت‌های قوی آن و همچنین نقش مهم آن در فعالیت‌های حفاری آتی ADNOC است.

افزایش ظرفیت تولید

جواز به هر چهار شرکت، ارزش قابل توجهی در داخل کشور ایجاد می کند و فرصت های شغلی جدیدی را برای اتباع امارات متحده عربی، در راستای دستورات حکیمانه رهبری ایجاد می کند. جواز قرارداد چارچوب به ADNOC این امکان را می دهد که هزاران حلقه چاه جدید را برای افزایش ظرفیت تولید خود حفر کند و همچنین هزینه و انتشار کربن را کاهش دهد.

در نوامبر سال گذشته، ADNOC قراردادهایی به ارزش 6 میلیارد دلار برای سر چاه و اجزای مرتبط، تجهیزات تکمیل چاه (DCE) و خدمات مرتبط، و آویزهای لاینر و لوازم جانبی سیمان اعلام کرد. به گفته این شرکت، تمام قراردادهای منعقد شده در حفاری نفت و گاز و تکمیل چاه ها بسیار مهم است. در ژانویه، ADNOC یک قرارداد مهندسی، تدارکات و ساخت (EPC) به ارزش 946 میلیون دلار برای توسعه بلندمدت میدان فراساحلی ام شیف خود منعقد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *