فروش دارایی های گازی مارسلوس

فروش دارایی های گازی مارسلوس

به گزارش بازار نفت و گاز، کرست وود دارایی های گازی مارسلوس را به قیمت 205 میلیون دلار به Antero Midstream می فروشد. دارایی های فروخته شده شامل 72 مایل (115 کیلومتر) خط لوله جمع آوری گاز خشک و 9 ایستگاه کمپرسور، با ظرفیت تراکم حدود 700 میلیون فوت مکعب در روز، واقع در شهرستان دودریج و شهرستان هریسون، ویرجینیای غربی است.

فروش دارایی های گازی مارسلوس

Crestwood Equity Partners موافقت کرده است که دارایی های جمع آوری و فشرده سازی گاز مارسلوس شیل خود را به مبلغ 205 میلیون دلار نقد به Antero Midstream بفروشد.

دارایی های فروخته شده شامل 72 مایل (115 کیلومتر) خط لوله جمع آوری گاز خشک و 9 ایستگاه کمپرسور با ظرفیت تراکم حدود 700 میلیون فوت مکعب در روز است.

آنها در شهرستان دادریج و شهرستان هریسون، ویرجینیای غربی واقع شده اند.

واگذاری بخشی از دارایی ها

کرست وود گفت که این واگذاری بخشی از استراتژی رشد بلندمدت آن برای تخلیه دارایی های غیر اصلی در حوضه رودخانه های ویلیستون، دلاور و پاور است.

این شرکت در نظر دارد با کاهش بدهی و خرید فرصت‌طلبانه واحدهای مشترک، از درآمد حاصل از فروش برای افزایش انعطاف‌پذیری مالی استفاده کند.

انتظار می رود این خرید در سه ماهه چهارم سال جاری بسته شود، مشروط به برخی از تأییدیه های نظارتی مرسوم، از جمله تأییدیه های نظارتی.

سیستم فشرده‌سازی گاز طبیعی

رابرت جی فیلیپس، بنیانگذار، رئیس و مدیرعامل Crestwood Equity Partners گفت: در طول ده سال گذشته، کارمندان ما در مارسلوس شیل کار باورنکردنی را برای ساخت و راه‌اندازی یک سیستم جمع‌آوری و فشرده‌سازی گاز طبیعی، ایمن و پایدار انجام داده‌اند.

«بسیاری از شیوه‌های عملیاتی پیشرو در گروه همتایان Crestwood در Marcellus توسعه یافتند و اساس بهترین برنامه عملیاتی در کلاس را در سراسر مجموعه میانی G&P ما تشکیل می‌دهند.»

Antero Midstream قصد دارد تراکنش را از طریق استقراض تحت یک تسهیلات اعتباری چرخش تامین کند.

خرید حدود 425 مکان حفاری

این شرکت انتظار دارد با خرید حدود 425 مکان حفاری توسعه نیافته و 120000 هکتار ناخالص اختصاصی از Antero Resources اضافه شود.

علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که این خرید ظرفیت تراکم آن را 20 درصد و مسافت پیموده شده خط لوله را تا 15 درصد افزایش دهد.

لاک لرد به عنوان مشاور حقوقی کرست وود، در حالی که وینسون و الکینز به عنوان مشاور حقوقی Antero Midstream در این معامله خدمت کرد.

افزایش فوری جریان نقدی

پاول رادی، رئیس و مدیرعامل Antero Midstream می‌گوید: خرید قراردادی امروز، هم افزایی قابل‌توجهی را فراهم می‌کند که اقتصاد جذاب و افزایش فوری جریان نقدی رایگان را به Antero Midstream می‌دهد.

این خرید با استراتژی Antero Midstream برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها در Marcellus، کم‌هزینه‌ترین بازی شیل، برای مشتریان با دید بالا، به‌ویژه Antero Resources، سازگار است.

مهمتر از همه، این دارایی ها شامل ظرفیت جمع آوری و فشرده سازی کم استفاده برای توسعه کارآمد سرمایه از طرف Antero Resources و سایر اشخاص ثالث است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *