منطق بارگیری روزانه و محرومیت های نفتای CIF

 منطق بارگیری روزانه و محرومیت های نفتای CIF

منطق بارگیری روزانه و محرومیت های نفتای CIF به گزارش بازار نفت گاز پتروشیمی:

ارزیابی منطقی بارگیری نفتای CIF: ارزیابی محموله نفتا CIF NWE بر اساس Platts Market on Close ارزیابی می شود: یک پیشنهاد رقابتی برجسته برای یک محموله 32 کیلو متری طی 29 سپتامبر- اکتبر نسبت به مبادله تراز ماه سپتامبر 689.55 دلار در تن محاسبه شده است. منحنی ساختار مبادله از 689 دلار در تن در سپتامبر 680.50 دلار در تن در اکتبر ارزیابی شد که 38 سنت در روز عقب ماندگی داشت.

ارزیابی محموله نفتای FOB مدیترانه ای به عنوان یک بازاریابی شبکه ای از نفتای CIF NWE انجام شد. ارزیابی محموله با استفاده از موارد زیر است: ارزیابی محموله نفتای CIF NWE منهای هزینه حمل محموله 27500 تن نفتا از اسکندریه در مدیترانه تا روتردام است.

 تحلیل بازار روزانه جت اروپا

مجتمع سوخت جت اروپایی هفته را تا سپتامبر به پایان رساند. برای محموله های پایان سپتامبر و اوایل اکتبر ، در حالی که خروج مداوم از ایالات متحده ادامه دارد، ساحل آتلانتیک حمایت های خوبی را به همراه داشت. در اخبار صنعت، انگلستان چارچوب خود را برای سفرهای بین المللی با جزئیات قبل از سفر اعلام کرد و تشویق به سفرهای بین المللی بیشتر شد. گرانت شاپس وزیر حمل و نقل گفت آزمایش برای سفر آسان تر می شود.

مسافران کاملا واکسینه شده می توانند جایگزین Day شوند، 2 آزمایش PCR و آزمایش جریان جانبی ارزان تر است و دیگر نیازی به شرکت در آزمون های قبل از عزیمت نمی باشد. جدیدترین داده های شرکت OAG هوانوردی نشان داد در حال حاضر، ظرفیت خطوط هوایی انگلستان در حال فعالیت بوده وتنها نیمی از سپتامبر 2019 می باشد و بسیار کمتر از بیشتر کشورهای اروپایی است. با توجه به تجزیه و تحلیل جریان تجارت 17 سپتامبر و با نگاهی به منبع ورودی، حداقل حجم سوخت جت که برنامه ریزی شده است از اروپا وارد شود، از شرق سوئز در ماه اکتبر به 1.065 میلیون تن رسید.

اینستاگرام: https://www.instagram.com/iroilmarket/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *