نپتون انرژی از پروژه های انرژی جدید هلند پشتیبانی می کند

نپتون انرژی از پروژه های انرژی جدید هلند پشتیبانی می کند

به گزارش بازار نفت و گاز، دوقلوهای دیجیتالی جدید نپتون انرژی از پروژه های انرژی جدید هلند پشتیبانی می کنند. دوقلوهای دیجیتال دارایی در بریتانیا، نروژ و هلند به نپتون امکان داده است تا کار بررسی، بازرسی و تأیید را از خشکی انجام دهد.

توسعه دو پلتفرم جدید

Neptune Energy امروز از توسعه «دوقلوهای دیجیتالی» جدید از دو پلتفرم در دریای شمال هلند خبر داد که برنامه‌های کاری را تسریع می‌کند و هزینه‌ها و اثرات زیست‌محیطی را با امکان مهندسان برای کار در خشکی کاهش می‌دهد. آنها همچنین از برنامه ریزی پروژه بزرگ جذب و ذخیره کربن نپتون در منطقه L10 پشتیبانی خواهند کرد.

متخصص پیشرو در فناوری سه بعدی مستقر در بریتانیا، Eserv، در حال ایجاد نسخه های دیجیتالی از پلت فرم های حفاری و تولید مجتمع L10-A است که در آن پروژه CCS دریایی در مقیاس بزرگ برنامه ریزی شده است.

این به دنبال توسعه پنج دوقلو دیجیتالی از پلتفرم‌های نپتون در بریتانیا، نروژ و جاهای دیگر در بخش هلندی است. این امر به مهندسان و متخصصان یکپارچگی امکان می‌دهد تا حدود 4100 ساعت کار را از مکان‌های خشکی انجام دهند و کارایی را بهبود بخشند و انتشار کربن مرتبط با سفرهای دریایی را کاهش دهند.

مدیر ارشد نپتون انرژی

کاوه پورتیمور، مدیر ارشد اطلاعات Neptune Energy، گفت: «این دو افزوده جدید به ما این امکان را می‌دهند که این مزایا را به حداکثر برسانیم و همچنین استفاده از «دوقلوهای دیجیتال» را فراتر از فعالیت‌های سنتی E&P خود گسترش دهیم. ما معتقدیم که اجرای آنها می تواند به تسریع تلاش ما برای تغییر کاربری امکانات موجود برای ارائه تسهیلات CCS در مقیاس بزرگ کمک کند.

پیشرفت پروژه CCS در منطقه L10 باعث می شود که این پروژه به یکی از بزرگترین تاسیسات CCS در دریای شمال هلند تبدیل شود، با میدان های گازی تخلیه شده در اطراف مناطق L10-A، L10-B و L10-E که می توانند بیش از 50 مورد را ذخیره کنند. درصد از حجم CO2 که توسط بخش صنعتی هلند هدف گذاری شده است.

Lex de Groot، مدیر عامل Neptune Energy در هلند، گفت: «به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گاز دریایی در بخش هلندی دریای شمال، ما در موقعیت خوبی هستیم تا با استفاده مجدد از دارایی‌های موجود برای CO2 به هلند در دستیابی به اهداف اقلیمی خود کمک کنیم. ذخیره سازی یا تولید هیدروژن سبز تعبیه فناوری‌های مدرن در این روش تضمین می‌کند که می‌توانیم کار را برنامه‌ریزی کنیم، تجهیزات کارخانه را بررسی کنیم و تغییرات در ساختار فیزیکی را بررسی کنیم، یا مسائل احتمالی را زود و دقیق شناسایی کنیم، شانس موفقیت ما را افزایش می‌دهد و ما را قادر می‌سازد در بازه‌های زمانی بسیار کوتاه‌تری ارائه دهیم.»

توسعه دوقلوهای دیجیتالی دارایی ها در بریتانیا، نروژ و هلند، مهندسان نپتون را قادر می سازد تا کار بررسی، بازرسی و راستی آزمایی را از خشکی انجام دهند. یک دوقلوی دیجیتالی از پلت فرم Cygnus در بریتانیا نیز از توسعه طرح‌های پروازی دقیق برای بررسی‌های مبتنی بر هواپیماهای بدون سرنشین به عنوان بخشی از مطالعه انتشار گاز متان پیشگامانه پشتیبانی کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *