وام 280 میلیون دلاری آرتمیس گلد برای پروژه طلای بلک واتر

وام 280 میلیون دلاری آرتمیس گلد برای پروژه طلای بلک واتر

به گزارش بازار نفت و گاز، آرتمیس گلد وام 280 میلیون دلاری برای پروژه طلای بلک واتر در کانادا تضمین می کند. آرتمیس گلد در حال برنامه ریزی برای شروع برنامه اولیه در پروژه طلای بلک واتر در بهار سال جاری است.

پروژه طلای بلک واتر

آرتمیس گلد یک تسهیلات وام پروژه 360 میلیون دلاری (280 میلیون دلار) از بانک مک کواری و بانک ملی کانادا برای پروژه طلای بلک واتر خود در مرکز بریتیش کلمبیا، کانادا تضمین کرده است.

تحت PLF، این شرکت همچنین تا 25 میلیون دلار کانادا (19.5 میلیون دلار) سود سرمایه ای و 40 میلیون دلار کانادا (31.2 میلیون دلار) تسهیلات بیش از حد هزینه در حالت آماده به کار را تضمین می کند.

بسته شدن PLF منوط به تکمیل بررسی نهایی، اسناد قطعی و سایر شرایط معمولی است. آرتمیس در نظر دارد طی سه ماهه دوم سال جاری قرارداد اعتباری قطعی را امضا کند.

پذیره نویسی متعهد

استیون دین، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آرتمیس گلد گفت: پذیره نویسی متعهد PLF توسط دو بانک مشهور جهانی گام مهم دیگری در جهت کاهش ریسک توسعه بلک واتر است.

این امر بر اقتصاد قوی و ظرفیت تحمل بدهی پروژه تاکید می کند، که با اضافه شدن تسهیلات بیش از حد هزینه آماده به کار به پیشنهاد اولیه PLF مشهودتر است.

شروع برنامه اولیه در پروژه طلای بلک واتر

آرتمیس گلد در حال برنامه ریزی برای شروع برنامه اولیه در پروژه طلای بلک واتر در بهار سال جاری است. در ژوئیه سال گذشته، Artemis Gold مجوز کار اولیه برای پروژه Blackwater Gold خود را از دولت بریتیش کلمبیا دریافت کرد.

گفته می شود این پروژه دارای 8.2 میلیون اونس طلا در ذخایر معدنی اثبات شده و احتمالی، علاوه بر 60.8 میلیون اونس نقره است. در ابتدا، این شرکت سایت را برای پشتیبانی از شروع فعالیت های ساخت و ساز عمده آماده می کند.

آرتمیس همچنین قصد دارد در بهار امسال قراردادهای مهندسی، تدارکات و ساخت و ساز (EPC) را برای نیروگاه فرآیند و خطوط انتقال نیرو اعطا کند. علاوه بر این، این شرکت در نظر دارد مجوز قانون BC Mines را در تابستان سال جاری تضمین کند. بعداً، آرتمیس فعالیت های ساخت و ساز عمده در این پروژه را آغاز خواهد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *