چگونه می توانید کسب و کار خود را با انگیزه رشد دهید

چگونه می توانید کسب و کار خود را با انگیزه رشد دهید

کارآفرینانی که بر انگیزه مسلط هستند. چگونه می توانید کسب و کار خود را با انگیزه رشد دهید. یک نمونه برجسته از انگیزه گری واینرچوک است. اگر در ده سال گذشته حتی چند دقیقه را در رسانه‌های اجتماعی یا یوتیوب سپری کرده‌اید، به احتمال زیاد در مقطعی با محتوای «گری وی» روبرو شده‌اید. استایل مناسب او را برای میلیون‌ها دنبال کننده محبوب کرده است. او ابتدا یک کارآفرین است، اما یک رهبر بسیار باهوش است. او از انگیزه برای ساختن برندهای برنده جوایز استفاده کرده و به یکی از تاثیرگذارترین صداهای دیجیتال مارکتینگ و برندسازی در جهان و بازیگر برتر در رسانه و تجارت تبدیل شده است.

انگیزه به امپراتوری رسانه ای، تجارت شراب، حرفه نویسندگی و سخنرانی و تمایل او برای تغییر چشم انداز رسانه های اجتماعی دامن زده است. او دائماً زندگی و تجربیات خود را شرح می دهد و از آنها برای کمک به کارآفرینان برای رسیدن به رویاهای خود استفاده می کند. در هسته خود، او بر تجهیز کارآفرینان با ذهنیت انعطاف پذیری، عزم و خوش بینی متمرکز است.

کارآفرینانی که بر انگیزه مسلط هستند

او در مورد انگیزه خود برای استفاده از هوش هیجانی می نویسد،

“اگر شما یک مدیر عامل یا یک رهبر یا یک اپراتور هستید، باید خودآگاه باشید و نقاط قوت خود را دوچندان کنید. برای من، این EQ است و من همه چیز را روی آن انجام می‌دهم… استفاده از EQ به من این امکان را می‌دهد که پایه‌های چندین شرکت موفق را تنظیم کنم… و به جامعه به شیوه‌ای که بسیاری از رهبران کسب‌وکار دیگر نمی‌توانند یا نمی‌توانند، به جامعه پاسخ دهم. نمی خواهم یا نمی خواهم.»

یکی دیگر از نمونه های درخشان یک کارآفرین که به قدرت انگیزه اعتقاد دارد، شیلا لیریو مارسلو است. اگر هنوز با یکی از موفق ترین مدیران اجرایی جهان آشنا نیستید، شاید هنوز بتوانید از داستان او بهره مند شوید. او Care.com را تأسیس کرد و در هر مرحله از سفر خود از اشتیاق و هدف برای تقویت رویای خود استفاده کرد. او یک مادر و کارآفرین بود که بر روی کمک به مردم در یافتن مراقبت متمرکز شده بود. سایت او زندگی میلیون ها نفر را تغییر داده و آنها را به منابعی که اکنون در دست دارند متصل کرده است.

او طرفدار بزرگی برای یافتن انگیزه شما و استفاده از آن به نفع شماست. به قول خودش می گوید

من همیشه می‌دانستم که می‌خواهم روی زندگی مردم تأثیر بگذارم. این اشتیاق من بود. و در طول سفرم، به این عزم و اراده ادامه دادم و اجازه دادم که من را به هر فرصت جدید راهنمایی کند. انگیزه شما چیست؟ شرکت شما چگونه تاثیر خواهد گذاشت؟ تنها چیزی را انتخاب کنید که شما را نگه می دارد، و با وجود فراز و نشیب های فراوان، در هر مرحله برای آن بجنگید.”

کارآفرینانی که بر انگیزه مسلط هستند

کارآفرینانی که بر انگیزه مسلط هستند

چگونه می توانید کسب و کار خود را با انگیزه رشد دهید

به یاد داشته باشید که ابتدا از خودتان شروع کنید. اگر هنوز به نتایج دلخواهتان نرسیدید، صبور باشید. سخت تر یا طولانی تر کار کردن همیشه راه حل نیست. ممکن است لازم باشد تغییراتی در ذهنیت ایجاد کنید که با انگیزه و ارتباط با دستیابی به اهدافی که شادی و رضایت شما را به ارمغان می آورد، تقویت می شود. با استفاده از راهنمایی های بالا، هسته خود را برای دستیابی به این امر برای خود مستحکم خواهید کرد. اگر خود را کارمندان پیشرو می بینید.

این سه دستورالعمل را دنبال کنید

1. ابتدا دیگران را با چشم انداز خود همراه کنید، سپس به آنها الهام دهید که بخشی از آن باشند و مزایای بلند مدت را به آنها یادآوری کنید.

وقتی کسب و کار خود را توسعه می دهید، افرادی که با آنها شریک هستید باید چشم انداز شما را درک کنند. چشم انداز خود را با انرژی مثبت و اشتیاق به اشتراک بگذارید. این به شما کمک می کند تا روابط مورد نیاز خود را ایجاد کنید تا به نتایجی که می خواهید برسید.

2. از همدلی برای در آغوش گرفتن افراد و به نمایش گذاشتن بهترین آنها استفاده کنید

همدلی و انگیزه اغلب هنگام همکاری برای ایجاد یک تجارت دست به دست هم می دهند. بگذارید افرادی که با آنها کار می کنید بدانند که به آنها اهمیت می دهید. در مورد آنها بیاموزید. دریابید که چه چیزی آنها را برمی انگیزد و آنها را هدایت می کند. از این به عنوان الهام بخش استفاده کنید تا بخواهید هم عملکرد آنها و هم عملکرد شما را ارتقا دهید.

3. ایجاد انعطاف پذیری از طریق گرد هم آمدن در زمان های نامطلوب

به نقل از روانشناسی مثبت

هوش عاطفی پیش نیاز تاب آوری است و تاب آوری می تواند به انگیزه بیشتر منجر شود. تاب آوری یک مؤلفه پشتکار اساسی دارد که انگیزه استقامت در مواجهه با موانع را ایجاد می کند.

همه ما می دانیم که حرکت رو به جلو در مواجهه با ناملایمات چقدر چالش برانگیز بوده است. همانطور که کسب و کار خود را توسعه می دهید، گرفتار گذشته نشوید. به نیروهای محرکی که شما را به سمت چالش های جدید سوق می دهند، تکیه کنید.

اندیشه های پایانی

رشد یک کسب و کار باید باعث رضایت شما شود، اما شاید راضی نباشید. این چیز بدی نیست. مانند رشد شخصی، ایجاد یک کسب و کار همیشه یک فرآیند صاف و خطی نیست. دست اندازها در امتداد جاده وجود دارد و ما به انرژی، اشتیاق و نیروی محرکه نیاز داریم تا ما را حفظ و راهنمایی کند. انگیزه واقعاً به ما کمک می کند تا درس هایی را که باید در طول سفر یاد بگیریم، ببینیم. هیچ چیز غیرممکن نیست وقتی که مایل به شروع باشید و انگیزه در کنارتان باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *