آغاز ساخت پروژه جک‌پات خورشیدی ۱۲۰ مگاواتی (MW)

آغاز ساخت پروژه جک‌پات خورشیدی

به گزارش بازار نفت، دوک انرژی Sustainable Solutions ساخت بزرگترین پروژه خورشیدی آیداهو را اعلام کرد. پروژه 120 مگاواتی Jackpot Solar اولین تاسیسات انرژی تجدیدپذیر این شرکت در ایالت خواهد بود. راه‌حل‌های پایدار انرژی دوک، یک برند تجاری دوک انرژی (NYSE: DUK)، امروز آغاز ساخت پروژه جک‌پات خورشیدی ۱۲۰ مگاواتی (MW) در شهرستان توئین فالز، آیداهو را اعلام کرد.

اولین پروژه انرژی تجدیدپذیر

این اولین پروژه انرژی تجدیدپذیر سازمان در مقیاس کاربردی در ایالت است و پس از تکمیل، بزرگترین تاسیسات خورشیدی در آیداهو خواهد بود.

Jackpot Solar که انتظار می رود تا پایان سال 2022 به بهره برداری تجاری برسد، از طریق قرارداد خرید 20 ساله انرژی به آیداهو پاور انرژی خواهد داد.

آیداهو پاور در راستای هدف Clean Today، Cleaner Tomorrow® خود برای ارائه 100% انرژی پاک تا سال 2045 کار می کند. زمانی که این شرکت انرژی تجدیدپذیر تایید شده را همانطور که در اینجا انجام می دهد خریداری می کند، اعتبارات انرژی تجدیدپذیر مرتبط (REC) را می فروشد تا هزینه های تامین برق را جبران کند. برای پایین نگه داشتن قیمت مشتری.

آینده انرژی پاک

کریس فالون، رئیس شرکت دوک انرژی Sustainable Solutions گفت: “ما هیجان زده هستیم که وارد بازار آیداهو شویم و بخشی از گذار ایالت به سمت آینده انرژی پاک تر باشیم.” جک‌پات سولار به تنوع زیرساخت‌های انرژی ایالت کمک می‌کند، مزایای اقتصادی بیشتری را برای ایالت و شهرستان توئین فالز به ارمغان می‌آورد، در حالی که از اهداف انرژی پاک آیداهو پاور نیز حمایت می‌کند.

لیزا گرو، رئیس و مدیرعامل آیداهو پاور، گفت: «ارائه 100٪ انرژی پاک یک هدف مهم برای آیداهو پاور است و مشتریان بیشتری به ما می گویند که برای آنها نیز مهم است. ما به لطف نیروگاه های برق آبی پاکی که بزرگترین منبع انرژی ما هستند، شروع بسیار خوبی داریم.

مهندسی و ساخت پروژه

Swinerton Renewable Energy در حال انجام مهندسی و ساخت این پروژه است که در 952 هکتار روستایی در جنوب شهر توئین فالز واقع شده است. راه حل های پایدار انرژی دوک مالک و راه اندازی این پروژه خواهد بود.

انتظار می رود این پروژه حدود 200 کارگر را در اوج ساخت و ساز استخدام کند. علاوه بر مزایای اقتصادی غیرمستقیم که با توسعه پروژه خورشیدی همراه است، مانند افزایش هزینه‌های محلی در صنایع خدماتی و ساختمانی، تأسیسات سولار جک‌پات با تأمین درآمدهای مالیاتی قابل‌توجهی برای ناحیه مدرسه تلفیقی فیلر، تأثیر اقتصادی مثبتی بر جامعه محلی خواهد داشت.

حفاظت و ایمنی

علاوه بر این، بنیاد انرژی دوک یک کمک مالی 15000 دلاری به انجمن حفاظت از آتش سوزی مراتع حوضه شوشون اعطا کرد تا از تلاش های این سازمان برای افزایش ایمنی شهروندان در مناطق روستایی شهرستان توئین فالز، آیداهو حمایت کند.

فالون گفت: “ایمنی برای ما اولویت اصلی است.” ما مفتخریم که بخشی از این جامعه هستیم و به تامین مالی تجهیزات و خدماتی کمک می کنیم که امدادگران اضطراری حوضه شوشون را قادر می سازد تا به حفظ ایمنی ساکنان منطقه و مشاغل ادامه دهند.

به‌عنوان یکی از برترین تامین‌کنندگان انرژی‌های تجدیدپذیر کشور، سال گذشته دوک انرژی به بیش از 10000 مگاوات انرژی خورشیدی و بادی رسید و این شرکت هدف خود را برای رسیدن به 16000 مگاوات انرژی‌های تجدیدپذیر تا سال 2025 و 47000 مگاوات تا سال 2050 تعیین کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *