مبادله پروپان CP ماه سپتامبر

مبادله پروپان CP ماه سپتامبر

مبادله پروپان CP ماه سپتامبر در 25 آگوست با 665 دلار در تن معامله شد که 7 دلار در تن در روز افزایش‌یافته بود. این میزان 5 دلار در میلیون تن بیشتر از پروپان CP در ماه آگوست است. پروپان CP عربستان در 25 آگوست با 3 دلار در میلیون تن در مقابل بوتان معامله شد. عقب‌نشینی پروپان سپتامبر-اکتبر CP در روز 5/3 دلار در تن وسیع‌تر شد و به 25 دلار در هر میلیون تن در 25 اوت رسید. منابع تجاری گفتند، پس از کاهش در هفته گذشته، نرخ VLGC در مسیر اصلی خلیج‌فارس به ژاپن به 46 دلار در میلیون تن در بازار فعال حمل‌ونقل در هند رسید.

  • مبادله پروپان  CP به ارزش 665 دلار در میلیون تن 5 دلار در میلیون تن بالاتر از CP اوت
  • عقب‌نشینی پروپان CP سپتامبر تا اکتبر 5 دلار در تن افزایش می‌یابد.

بازار ساحلی بوتان مدیترانه غربی نسبت به نفتا در میان یک بازار نقطه‌ای قوی اما مهارشده روز ثابت بود. به گفته منابع در 25 آگوست، علیرغم کاهش تجارت در منطقه، تقاضای زیادی برای بوتان در لاورا و حومه آن و همچنین در مناطق دورتر مانند شرق مدیترانه و شمال آفریقا وجود داشت.

تفسیر روزانه Platts از LPG مدیترانه‌ی غربی

یک منبع بازار گفت: تقاضای خوبی در دریای مدیترانه وجود دارد. در بازار ساحلی بوتان مدیترانه غربی، هیچ مزایده، پیشنهاد یا معامله‌ای شنیده نشد. در غیاب نشانه‌های رقابتی، بازار بر اساس احساسات معامله گران ارزیابی شد. بازار بوتان مخلوط FOB مدیترانه غربی با 694 دلار در میلیون تن و حق بیمه‌ی معادل 9 دلار در میلیون تن در روز ارزیابی شد.

گاز مایع (C3H8_ LPG)

این امر بوتان سواحل مدیترانه غربی را با قیمت 10 دلار در میلیون تن برای بازار دریایی FOB در شمال غربی اروپا در نظر گرفته است. حمل‌ونقل هوایی از لاورا به محمدیه در آن روز ثابت بود و بر اساس اطلاعات بازار در طول روز 44 دلار در میلیون تن تعیین شد. در بازار ساحلی پروپان مدیترانه غربی، هیچ مزایده، پیشنهاد یا معامله‌ای شنیده نشد.

منبع مقاله

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *