ارتقای تهویه کننده خاک TBM برای حداکثر کارایی

ارتقای تهویه کننده خاک TBM برای حداکثر کارایی

به گزارش بازار نفت و گاز، Normet تهویه کننده خاک TBM خود را برای حداکثر کارایی ارتقا می دهد. تیم تحقیق و توسعه باتجربه Normet برای افزایش طیف فعلی محصولات تهویه خاک برای فرموله کردن مجموعه ای جامع از سورفکتانت ها و پلیمرهای سازگار با محیط زیست با کارایی بالا کار کرده است.

ارتقای تهویه کننده خاک TBM

نورمت وفادار به تلاش خود برای نوآوری و پایداری، به توسعه و بهینه سازی مجموعه فناوری ماشین حفاری تونل (TBM) خود با معرفی راه حل های به روز شده تهویه خاک، پس از راه اندازی نسل بعدی Tail Sealants ادامه داده است.

حفاری تونل با TBM

پروژه های حفاری تونل بدون افزودنی های TBM امکان پذیر نخواهد بود. فوم‌ها، پلیمرها و سایر افزودنی‌ها به منظور اصلاح ویژگی‌های زمین نرم به سطح تونل تزریق می‌شوند و در نتیجه حمل و نقل آن را از طریق سیستم مخفی آسان‌تر می‌کنند و همچنین فشار متقابل مورد نیاز را برای جلوگیری از ورود مواد غیرقابل کنترل فراهم می‌کنند.

همچنین از مواد شیمیایی در محل برای افزایش سرعت TBM و کاهش گشتاور و سایش سر برش استفاده می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، موقعیت زمین شناسی و نوع خاک موجود باید برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد نوع مواد شیمیایی TBM مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. به طور معمول، طیف وسیعی از تهویه کننده های مختلف خاک با توسعه پروژه توصیه می شود.

افزایش طیف فعلی محصولات تهویه خاک

تیم تحقیق و توسعه باتجربه Normet برای افزایش طیف فعلی محصولات تهویه خاک برای فرموله کردن مجموعه ای جامع از سورفکتانت ها و پلیمرهای سازگار با محیط زیست با کارایی بالا کار کرده است. هدف این محدوده به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی افزودنی های TBM (مانند کاهش سمیت و افزایش تخریب زیستی)، تشویق به استفاده از مواد خام تجدید پذیر در صورت امکان، و اطمینان از کارایی بهینه برای به حداقل رساندن مصرف مواد است.

بهبودهای مستمر فناوری TBM

بهبودهای مستمر را می توان در کل محدوده فناوری TBM مشاهده کرد تا اطمینان حاصل شود که حفاری های حفاری تونل تا حد ممکن کارآمد و پایدار هستند. به عنوان مثال، TamSeal TG91 و TamSeal TG92 چگالی کمتری نسبت به نمونه‌های قبلی خود دارند تا محفظه‌های برس سیمی پر شوند. با آزمایش شدید، تیم های تحقیق و توسعه ویژگی های شستشو، چسبندگی و تراکم پذیری را بهینه کرده اند.

تحقیق و توسعه برای فناوری TBM

تحقیق و توسعه مداوم Normet، همراه با پشتیبانی فنی، تضمین می کند که مشتریان از این فناوری بیشترین بهره را ببرند. به گفته مدیر پروژه های TBM Normet، رابین سوئیفت: «در تحقیق و توسعه و جنبه آزمایشگاهی، ما باید مطمئن شویم که محصولاتمان کارآمد هستند. اگر محصول خاک رس افزودنی است، باید مطمئن شویم که در پراکندگی انواع مختلف خاک رس و بهبود کارایی کارآمد است، اما همچنین می دانیم که استفاده از ویژگی فوم در محل واقعاً تأثیر زیادی بر مصرف آب دارد. داشتن یک محصول واقعا خوب بسیار خوب است، اما اگر آن‌ها آن‌طور که در نظر گرفته شده از آن استفاده نکنند، عملکرد و تطبیق پذیری سیستم تهویه خاک را بهینه نمی‌کنند.»

بهبود فناوری TBM

با بهبود پیشنهادات پیشرو در صنعت Normet، طیف جدید TamSoil حتی گشتاور سر برش TBM، ابزار سر برش و سایش پیچ را کاهش می دهد و ویژگی های جریان مخاط را بهبود می بخشد. این پیشرفت‌ها نه تنها کارایی را حتی از طریق انواع لایه‌های دشوار به حداکثر می‌رسانند و ریسک‌های تولید را به حداقل می‌رسانند، بلکه این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهند که مقرون‌به‌صرفه باشد و توسط تیم کارشناسان فنی جهانی Normet پشتیبانی شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *