استخراج پروژه سنگ آهن در شمال سوئد

استخراج پروژه سنگ آهن در شمال سوئد

به گزارش بازار نفت و گاز، Beowulf حقوق استخراج برای پروژه سنگ آهن Kallak در شمال سوئد را به دست می آورد. عملیات معدنی بالقوه در Kallak می تواند 250 شغل مستقیم و بیش از 300 شغل غیرمستقیم در Jokkmokk در طول دوره عملیاتی معدن ایجاد کند.

استخراج پروژه سنگ آهن

شرکت اکتشاف و توسعه نوردیک، Beowulf، از طریق معادن آهن Jokkmokk (JIMAB) که دارای مالکیت کامل است، حقوق استخراج پروژه سنگ آهن Kallak را دریافت کرده است.

سایت Kallak نزدیک به 40 کیلومتری غرب شهرداری Jokkmokk، در شهرستان Norrbotten، استان لاپلند، شمال سوئد واقع شده است.

این در 80 کیلومتری جنوب غربی پروژه اصلی معدن سنگ آهن، Malmberget، و 120 کیلومتری جنوب غربی معدن سنگ آهن Kiruna LKAB قرار دارد.

مجوز اکتشاف

Kallak اولین مجوز اکتشاف خود را از بازرسی معدن سوئد، معروف به Bergsstaten، در سال 2006 دریافت کرد.

این پروژه یک منبع معدنی اندازه‌گیری‌شده و مشخص شده از ۱۳۲ میلیون تن با عیار ۲۷.۸ درصد آهن (Fe) و منبع معدنی استنباط‌شده ۳۹ میلیون تن با درجه‌بندی ۲۷.۱ درصد آهن را نشان می‌دهد.

بر اساس کار آزمایشی در این پروژه، سنگ معدن کنسانتره مگنتیت با عیار بالا در 71.5 درصد آهن با حداقل اجزای مضر تولید کرد.

کرت باج، مدیر اجرایی Beowulf گفت: “من از وزیر جدید سرمایه گذاری و نوآوری برای اعتماد به شرکت برای پیشبرد پروژه Kallak سپاسگزارم.

«اعطای امتیاز صرفاً یک نقطه عطف مدت‌ها مورد انتظار در جدول زمانی توسعه است و ما اکنون مشتاقانه منتظر مجوزهای زیست محیطی هستیم. جاه طلبی Beowulf ساخت پایدارترین معدن ممکن است.

من قویاً معتقدم که هیچ کشوری بهتر از سوئد وجود ندارد که بتواند این چشم انداز را در آن به واقعیت تبدیل کند، جایی که معدن می تواند در تعادل با محیط زیست و منافع ذینفعان به نفع جامعه گسترده تر انجام شود.

عملیات معدنی

پیش بینی می شود که عملیات معدنی بالقوه در Kallak برای 250 شغل مستقیم و بیش از 300 شغل غیرمستقیم در Jokkmokk در طول دوره عملیاتی معدن ایجاد کند.

اگر معدن Kallak South بلافاصله پس از کانسار Kallak North به همراه ذخایر بیشتر در Parkijaure شروع شود، مشاغل ممکن است بیش از 25 سال یا بیشتر ادامه داشته باشند.

Beowulf قصد دارد با شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌های محلی همکاری کند تا فرصت‌های اقتصادی محلی را در طول توسعه، ساخت و بهره‌برداری افزایش دهد.

باج افزود: “بیوولف به دنبال ایجاد روابط متقابل محترمانه و مشارکت های سازنده با Jokkmokks Kommun، کارآفرینان محلی، زمین داران و گله داران گوزن شمالی است.

“شرکت متعهد به کار سازنده – و با حسن نیت – با همه ذینفعان و درگیر شدن در گفتگوی معنادار است.

“من معتقدم فضا برای همه ما وجود دارد تا بخشی از آینده Jokkmokk باشیم، آینده ای که پایدار، متنوع و پر رونق باشد. بیوولف برای آن آینده برنامه ریزی می کند.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *