استقرار فناوری ذخیره سازی انرژی در چین

استقرار فناوری ذخیره سازی انرژی در چین

به گزارش بازار نفت و گاز، Energy Vault قراردادی را برای استقرار فناوری ذخیره سازی انرژی در چین امضا می کند. انتظار می‌رود که ساخت اولین سیستم ذخیره‌سازی انرژی ۱۰۰ مگاوات ساعتی بر اساس فناوری Energy Vault در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ در رودونگ، استان جیانگ سو آغاز شود.

استقرار فناوری ذخیره سازی انرژی

Energy Vault یک مجوز و قرارداد حق امتیاز با Atlas Renewable و سرمایه گذار عمده آن China Tianying امضا کرده است تا فناوری ذخیره انرژی گرانشی و پلت فرم نرم افزار مدیریت انرژی خود را در سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ و ماکائو مستقر کند.

این توافقنامه به ارزش 50 میلیون دلار، شرایطی را مشخص می کند که بر حق امتیاز استقرار بر اساس حجم حاکم است. همچنین نگهداری، نظارت و استفاده مجدد از مواد زائد در بلوک های مرکب Energy Vault را پوشش می دهد.

ارائه‌دهنده راه‌حل‌های ذخیره‌سازی انرژی مستقر در سوئد که قرار است از طریق ادغام 1.1 میلیارد دلاری با Novus Capital Corporation II در ایالات متحده عرضه شود، گفت که پرداخت هزینه‌های مجوز 50 میلیون دلاری قرار است در سال جاری انجام شود.

صدور مجوز شرکت خدمات زیست محیطی

قرارداد صدور مجوز با شرکت خدمات زیست محیطی و تجدیدپذیر اطلس چین تیانینگ امکان استقرار پلت فرم های محصول EVX و EVRC Energy Vault را در چین فراهم می کند.

طرفین انتظار دارند ساخت اولین سیستم ذخیره انرژی 100 مگاوات ساعتی را در سه ماهه دوم سال 2022 در رودونگ، استان جیانگ سو آغاز کنند.

آنها همچنین استفاده مجدد از مواد زائد موجود مانند پسماندهای احتراق زغال سنگ، فایبرگلاس زباله، باطله معدن و بقایای بتن را در “توده های متحرک” مورد استفاده در ساخت سیستم های ذخیره انرژی گرانشی Energy Vault ارزیابی خواهند کرد.

مدیر عامل Energy Vault

رابرت پیکنی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Energy Vault گفت: “توافق ما با Atlas Renewable و روابط گسترده تر با China Tianying نقطه عطف جدید مهمی را نشان می دهد که نشان دهنده اولین توافق نامه مجوز این شرکت و همچنین گسترش ردپای جهانی ما به بزرگترین انرژی تجدیدپذیر است. بازار رشد ذخیره سازی در جهان طی 10 سال آینده

«در حالی که ورود به بازار چین در اصل بخشی از برنامه تجاری پنج ساله ما نبود، ضرورت جهانی برای جلوگیری از رشد گازهای گلخانه ای در کشوری که بالاترین میزان انتشار CO2 را در جهان به میزان دو برابر منتشر می کند، نیازمند اقدام ما بود. و اولویت.»

اطلس تجدیدپذیر

علاوه بر این، اطلس تجدیدپذیر با سرمایه‌گذاری 50 میلیون دلاری در سرمایه‌گذاری خصوصی فعلی (PIPE) Energy Vault شرکت خواهد کرد. این سرمایه گذاری باعث افزایش PIPE به 200 میلیون دلار می شود.

نیل بوش، رئیس شرکت تجدیدپذیر اطلس گفت: ما شاهد کاربردهای گسترده ای برای اجرای سیستم ذخیره انرژی گرانشی و تولید انرژی منحصر به فرد Energy Vault هستیم.

راه‌حل جدید Energy Vault توده‌های بزرگ متحرک را با استفاده از نیروی اضافی از انرژی خورشیدی، بادی یا سایر تأسیسات تولید برق به موقعیت می‌رساند و با پایین آوردن بلوک‌ها با استفاده از نیروهای گرانشی طبیعی در مواقعی که بیشتر مورد نیاز است، الکتریسیته تولید می‌کند. ماه گذشته، شرکت ذوب فلزات غیرآهنی کره جنوبی کره زینک با اضافه کردن 50 میلیون دلار به PIPE Energy Vault موافقت کرده بود که در ابتدا 100 میلیون دلار بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *