اعطای مجوزهای توافق اکتشاف متان بستر زغال سنگ در مغولستان

اکتشاف متان بستر زغال سنگ در مغولستان

به گزارش بازار نفت و گاز، جید گاز دو مجوز متان بستر زغال سنگ را در مغولستان تضمین می کند. مجوزهای Shivee Gobi و Eastern Gobi که به این شرکت اعطا شده است در حوضه های زغال سنگ شناخته شده قرار دارند.

دو مجوز متان بستر زغال سنگ

شرکت Jade Gas مستقر در استرالیا 100 درصد از دو مجوز متان بستر زغال سنگ (CBM) یعنی Shivee Gobi و Eastern Gobi در مغولستان را دریافت کرده است.

سازمان منابع معدنی و نفت مغولستان (MRPAM) مجوزهای CBM را اعطا کرده است که در مساحت 18000 کیلومتر مربع گسترده شده است. محل آنها در حوضه های زغال سنگ شناخته شده ای است که گفته می شود ذخایر زغال سنگ قابل توجهی دارند.

اعطای مجوزهای توافق اکتشاف

به گفته جید گاز، اعطای مجوزهای توافق اکتشاف مبتنی بر تجربه قبلی آن در انجام کارهای اکتشافی و مذاکره در مورد توافقنامه اشتراک تولید (PSA) با دولت مغولستان و تنظیم‌کننده‌ها است.

Jade Gas یک شرکت اکتشاف گاز با تمرکز بر پتانسیل CBM مغولستان است. دارایی شاخص این شرکت پروژه TTCBM در حوضه نفتی غیر متعارف Tavantolgoi XXXIII در منطقه گوبی جنوبی است.

این شرکت استرالیایی در پروژه CBM توسط Erdenes Methane که نماینده دولت مغولستان است، شریک است.

دو توافقنامه اکتشاف متان

کریس جیمیسون، مدیر عامل شرکت Jade Gas گفت: “ایمن سازی 100 درصد از دو توافقنامه اکتشاف متان بستر زغال سنگ، یک کودتای واقعی برای جید و سهامداران آن است.

مجوزهای Shivee Gobi و Eastern Gobi افزودنی عالی برای پروژه TTCBM پرچمدار ما است که به ما امکان می دهد اکتشاف و ارزیابی خود را برای گاز طبیعی از درزهای زغال سنگی که در محدوده این مجوزهای واقعاً گسترده قرار دارند، گسترش دهیم.

«استراتژی ما گسترش ردپای خود با مجوزهایی بوده است که دارای آدرس مناسب هستند، و این آدرس در نزدیکی معادن و ذخایر زغال سنگ موجود است، جایی که ما اطمینان داریم زغال‌هایی در عمق وجود دارند که پتانسیل حمل و تولید گاز را دارند. ”

مجوز Shivee Gobi مساحتی معادل 8317 کیلومتر مربع را در بر می گیرد. این شهر در 300 کیلومتری جنوب اولان باتور واقع شده است.

جید گاز گفت که تعهدات خود را برای حداقل هزینه در مورد مجوز CBM طی یک دوره اکتشاف سه ساله مذاکره کرده است.

مجوز گبی شرقی، که در مساحتی به وسعت 9691 کیلومتر مربع است، تقریباً در 450 کیلومتری جنوب اولان‌باتور واقع شده است.

در پروژه TTCBM، Jade Gas در حال حاضر در حال حفاری چاه‌های Red Lake-4 و Red Lake-2 است که سومین و چهارمین چاه در برنامه حفاری شش چاه هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *