انجام خدمات ساخت و ساز و نصب زیر دریا

انجام خدمات ساخت و ساز و نصب زیر دریا

به گزارش بازار نفت و گاز، VAALCO Energy قراردادی را برای پشتیبانی از پیکربندی مجدد زیر دریا و استقرار FSO در میدان Etame امضا می کند. DOF Subsea همه پرسنل، خدمه و تجهیزات لازم را برای کمک به پیکربندی مجدد زیرساخت زیردریایی میدان Etame برای جریان تولید میدان به FSO جایگزین فراهم می کند.

انجام خدمات ساخت و ساز

VAALCO Energy Inc. (NYSE: EGY؛ LSE: EGY) (“VAALCO” یا “شرکت”) امروز اعلام کرد که این شرکت با DOF Subsea قراردادی برای انجام خدمات ساخت و ساز و نصب زیر دریا برای پشتیبانی از پیکربندی مجدد زیر دریا مرتبط با جایگزینی واحد تولید، ذخیره و تخلیه شناور موجود (“FPSO”) با یک کشتی ذخیره سازی و تخلیه شناور (“FSO”) در میدان Etame، در سواحل گابن. DOF Subsea تمام پرسنل، خدمه و تجهیزات لازم را برای کمک به پیکربندی مجدد زیرساخت زیردریایی میدان Etame برای انتقال تولید میدانی به FSO جایگزین فراهم می‌کند. کار مهندسی و طراحی در رابطه با ارتقاء زیرساخت میدانی با کار زیردریایی که در ماه ژوئیه آغاز می شود و قبل از عملیاتی شدن FSO در سپتامبر 2022 تکمیل می شود، همانطور که قبلاً فاش شده بود، تکمیل شده است.

نکات کلیدی:

استفاده از کشتی ساخت و ساز فراساحلی DOF زیر دریا برای انجام کار؛
انتقال بیش از 5000 متر خط لوله جدید انعطاف پذیر از انگلستان برای نصب در میدان Etame.
انجام بازیابی و جابجایی خطوط جریان و ناف موجود در میدان؛ و
کمک به اتصال رایزرهای جدید به FSO.

جورج ماکسول، مدیر اجرایی VAALCO، اظهار داشت: “ما به پیشرفت در پیکربندی مجدد میدان و تبدیل FSO در Etame، به موقع و در چارچوب راهنمایی های سرمایه ای که قبلا ارائه کرده بودیم، ادامه می دهیم.

FSO ظرفیت ذخیره سازی موثر را بیش از 50٪ افزایش می دهد و هزینه ها را تقریباً 50٪ در مقایسه با FPSO فعلی کاهش می دهد. ما همچنان به برآورد کل هزینه‌های تبدیل سرمایه 40 تا 50 میلیون دلار ناخالص (26 تا 32 میلیون دلار خالص به VAALCO) ادامه می‌دهیم، با صرفه‌جویی در هزینه عملیاتی پیش‌بینی‌شده سالانه تقریباً 20 تا 25 میلیون دلار ناخالص در سال (13 تا 16 میلیون دلار خالص به VAALCO) تا سال 2030.

یک دوره بازپرداخت بسیار جذاب کمتر از دو سال و نیم به پروژه می دهد. این پروژه به طور قابل توجهی حاشیه سود ما را بهبود می بخشد، تولید جریان نقدی ما را افزایش می دهد و برتری عملیاتی و عملکرد مالی قوی ما را در Etame تا سال 2030 حفظ می کند. فرصت های معدنی.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *