ساخت اولین کارخانه سوخت زیستی پیشرفته در اسپانیا

ساخت اولین کارخانه سوخت زیستی پیشرفته در اسپانیا

به گزارش بازار نفت و گاز، رپسول ساخت اولین کارخانه سوخت زیستی پیشرفته اسپانیا را در پالایشگاه کارتاخنا آغاز می کند. Repsol بیش از دو دهه است که سوخت های زیستی را در سوخت خودروهای خود ترکیب می کند.

اولین کارخانه سوخت زیستی

رئیس رپسول، آنتونیو بروفاو، امروز در مراسم معرفی آغاز کار ساخت اولین کارخانه سوخت زیستی پیشرفته در اسپانیا در پالایشگاه کارتاژنا شرکت کرد. در این مراسم، مدیر مجتمع صنعتی، آنتونیو مستر، و رئیس جامعه خودمختار منطقه مورسیا، فرناندو لوپز میراس، نماینده دولت ملی در منطقه مورسیا، خوزه ولز، وی را همراهی کردند. ، شهردار کارتاگنا، نولیا آرویو، و دیگر نمایندگان مقامات محلی و محلی و نهادهای تجاری. پس از اطلاع از جزییات پروژه، برای بازدید از منطقه ای که تصفیه خانه آبی در آن نصب می شود، به داخل پالایشگاه رفتند.

سرمایه گذاری

رپسول، در راستای جاه‌طلبی خود برای تبدیل شدن به شرکتی با انتشار خالص صفر تا سال 2050، 200 میلیون یورو در این پروژه سرمایه‌گذاری خواهد کرد که امکان عرضه سالانه 250000 تن سوخت‌های زیستی پیشرفته مانند بیودیزل، بایوجت، بیونفتا و بیوپروپان را فراهم می‌کند. در هواپیما، کامیون یا اتومبیل بدون نیاز به اصلاح موتورهای موجود استفاده شود. این سوخت های زیست محیطی از پسماندها تولید می شوند و استفاده از آنها به کاهش 900000 تن CO2 در سال کمک می کند.

رئیس رپسول اطمینان داد که “با این پروژه، کارتاگنا قرار است خود را به عنوان مرکز عرضه محصولات اساسی برای حال و آینده، و نمونه ای از تعهد رپسول به تحرک پایدار، تثبیت کند.” آنتونیو بروفاو بر اهمیت تعهد به بی طرفی تکنولوژیکی برای پیشبرد به سمت هدف دستیابی به انتشار خالص صفر تا سال 2050 تاکید کرد. او از ادارات دولتی خواست تا “تنظیمی توانمند، تسهیل کننده، منعطف و غیر انحصاری” ایجاد کنند که اجازه خواهد داد. توسعه پروژه‌های آینده، زیرا تنها از این طریق “از اقتصاد، صنعت و اشتغال خود محافظت خواهیم کرد”.

توسعه و پایداری

به نوبه خود، رئیس دولت منطقه ای، فرناندو لوپز میراس، گفت که «رپسول نشان دهنده تعهد به پیشرفت، توسعه و پایداری است. Cartagena و Repsol دست در دست هم رشد کرده‌اند، تا حدی که درک توسعه Escombreras و تبدیل آن به یک هاب انرژی جهانی بدون Repsol ممکن نیست. و اکنون، ما خبرهای خوش ساخت اولین کارخانه سوخت های زیستی پیشرفته در اسپانیا را اضافه می کنیم، کارخانه ای پیشرفته که نمونه ای باشکوه از به اصطلاح اقتصاد دایره ای است.

نماینده دولت ملی در منطقه مورسیا، خوزه ولز، خاطرنشان کرد که «با ساخت این اولین کارخانه سوخت زیستی پیشرفته، Repsol بار دیگر یکی از شرکت‌های بزرگ در منطقه خواهد بود که اشتغال با کیفیت و سرمایه‌گذاری‌های قدرتمند را هدایت می‌کند. قرار دادن منطقه در خط مقدم توسعه فناوری.»

شهردار کارتاگنا، نولیا آرویو، معتقد است که «آنچه امروز آغاز می‌شود، یکی دیگر از تعهدات صنعتی بزرگ Repsol در کارتاخنا است، برای سرمایه‌گذاری که نشان‌دهنده آن است، برای اشتغال ایجاد می‌کند، و برای فعالیتی که به دره Escombreras خواهد آورد». علاوه بر این، او تاکید کرد که “این نمونه کاربرد صنعتی از پیشروترین تحقیقات در تولید سوخت از طریق بازیافت است.”

در رابطه با این پروژه، مدیر پالایشگاه Repsol در Cartagena، آنتونیو مستر، تأکید کرد که کارخانه جدید «نمونه ملموسی از اقتصاد دایره ای است که به ما امکان می دهد راه حل های تحرک پایدار را به همه بخش های جامعه ارائه دهیم و این یک کار بسیار است. گام مهمی در تبدیل مجتمع صنعتی به عنوان یک هاب چند انرژی.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *