بازار روزانه بنزین اروپا

بازار روزانه بنزین اروپا

بازار روزانه بنزین اروپا شمال غربی تا حد زیادی از نظر بنیادی ثابت است. منابع گفتند تقاضا تا حدودی با احساسات سرسختانه آمیخته بود. به دلیل تداوم تقاضای صادراتی به ویژه به ایالات متحده و احساسات نزولی نگرانی ها در مورد فصل زمستان بود. بر اساس داده های Insights ، هفت روز تا 16 سپتامبرموجودی بنزین ARA با کاهش 9 درصدی به 757000 تن در تن رسید.

در بازار کاغذ قدرت بازار فیزیکی کمتر بود اگرچه عقب ماندگی در شرایط مداوم باقی ماند. ساختار بازار در سقوط سهام بنزین ARA منعکس شد و Eurobob اکتبر 8.53 دلار در بشکه ارزیابی شد و با 15 سنت در بشکه در روز کاهش یافته است.

منطق بارگیری روزانه و محرومیت های بنزین FOB

ارزیابی منطقی بارگیری بنزین پریم بدون سرب 10ppmS FOB AR:

قایق های بنزینی بدون سرب FOB AR 10 ppm با قیمت 6 میلیون دلار در تن بیشتر ارزیابی شدند. پیشنهاد رقابتی فوق العاده در تاریخ های اولیه در Platts Market on Close و بر اساس اطلاعات بازار 723 میلیون دلار در روز شنیده می شود. در طول محدوده تابستان با 76 سنت در روز عقب ماندگی مورد ارزیابی قرار گرفت.

ارزیابی بنیاد و پایه بارگیری بنزین FOB AR:

بارگیری بنزین Eurobob مورد ارزیابی قرار گرفت. حق بیمه مبادله اکتبر در روز پس از یک پیشنهاد رقابتی برجسته در تاریخ های پیش فروش در بازار Platts و بر اساس اطلاعات بازار با 717 میلیون دلار در روز شنیده می شود. در طول محدوده تابستان با 76 سنت در روز عقب ماندگی مورد ارزیابی قرار گرفت.

منطق بارگیری روزانه و محرومیت های بنزین NWE

ارزیابی بنیاد و پایه بارگیری بنزین ppmS CIF NWE10:

بازار محموله بنزین CIF NWE مورد ارزیابی قرار گرفت. برای کشتی های بنزینی Eurobob گرانتر از 14 دلار در میلیون تن درعدم وجود علائم رقابتی در بازار Platts و بر اساس هوش بازار در طول روز شنیده می شود. در طول محدوده تابستان با 76 سنت در روز عقب ماندگی مورد ارزیابی قرار گرفت.

ارزیابی منطقی بارگیری بنزین پریم بدون سرب ppmS FOB Med 10:

بازار محموله های بنزین FOB مدیترانه در 25.75 میلیون تن ارزیابی شد. حق بیمه مبادله Med اکتبردر پیشنهاد رقابتی برجسته برای محموله، 27 کیلو تن است. مبادله ماه کامل FOB Med اکتبر 18 دلار در تن در بازار Platts ارزیابی شد. در طول محدوده تابستان با 95 سنت در روز عقب ماندگی مورد ارزیابی قرار گرفت.

ارزیابی منطقی بارگیری بنزین پریم بدون سرب 10ppmS CIF Med:

ارزیابی محموله بنزین CIF مدیترانه ای به عنوان پیش فروش خالص حمل و نقل انجام شد. ارزیابی محموله بنزین FOB مدیترانه ای با استفاده از مواردی است که در ادامه به آنها اشاره می شود: ارزیابی محموله بنزین FOB Med بعلاوه هزینه حمل 30 هزار تن بار از بنادر مدیترانه ای به مقاصد مدیترانه ای است.

تحلیل و بررسی بازار روزانه نفتای اروپا

بازار نفتای اروپای شمال غربی در 17 سپتامبر تثبیت شد. با عرضه محدود از ساحل خلیج آمریکا تقاضا برای حمایت از قیمت ها در روزنامه ادامه دارد. موجودی نفتا در مرکز تجاری آمستردام-روتردام آنتورپ نسبتا پایدار بود و 0.1 درصد افزایش یافت. بر اساس داده های بینش جهانی از 299،000 تن برای هفته تا 16 سپتامبر است. براساس داده های شرکت کالا Kpler انتظار می رفت فقط 99000 تن تن نفتا وارد شود. شمال غربی اروپا از USGC تا کنون در سپتامبر، در مجموع از 306،000 تن در ماه اوت کاهش یافته است. علاوه بر این، تقاضای بیشتر از برزیل می تواند پشتیبانی از بازار نفتای مدیترانه را که در حال حاضر ضعیف تر از NWE است، افزایش دهد.

برزیل قرار است 195000 تن نفتا دریافت کند اروپا تا کنون در سپتامبر، بالاترین رقم از ماه مه را نشان داده است. همه حجم ها در مدیترانه و بنادر دریای سیاه ، به ویژه Novorossiisk به عنوان آربیتراژ به مقاصد شرق دور ضعیف باقی مانده است. مبادله نفتای CIF NWE اکتبر ماه پیش با 680.50 دلار در تن معامله شد، در حالی که این میزان در روز 679.25 دلار بود. مبادله نفتایCIF سپتامبر- اکتبر در روز 8.50 میلیون دلار در تن ارزیابی شد در حالی که اکتبر- نوامبر در قیمت 10.50 دلار در تن ثابت بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *