برنده 45 مگاوات پروژه های بادی خشکی در مزایده آلمان

برنده 45 مگاوات پروژه های بادی خشکی در مزایده آلمان

به گزارش بازار نفت و گاز، RWE برنده 45 مگاوات پروژه های بادی خشکی در مزایده آلمان شد. دو پروژه شامل مزرعه بادی Grevenbroich در نوردراین-وستفالن و پروژه Bartelsdorf 2 در نیدرزاکسن با ظرفیت کل بیش از 45 مگاوات است.

برنده آخرین مزایده

RWE در آخرین مزایده ای که توسط آژانس شبکه فدرال آلمان انجام شده است، دو پروژه بادی خشکی با ظرفیت بیش از 45 مگاوات دریافت کرده است. دو دارایی خشکی شامل مزرعه بادی Grevenbroich در نوردراین-وستفالن و پروژه Bartelsdorf 2 در نیدرزاکسن است. انتظار می‌رود پروژه‌های جدید RWE را قادر سازد تا برنامه‌های خود برای توسعه ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور را پیش ببرد.

سرمایه‌گذاری در پروژه

این شرکت در حال سرمایه‌گذاری حدود 60 میلیون یورو در سه پروژه خشکی جدید، از جمله سندبوستل-بورن، علاوه بر Grevenbroich و Bartelsdorf 2 است. کاتیا وونشل، مدیرعامل RWE Renewables اروپا و استرالیا بادی و خورشیدی خشکی می‌گوید: «اگر آلمان بخواهد تا سال 2035 تقریباً تمام برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین کند، تلاش زیادی می‌طلبد.

این نشان می‌دهد که چقدر مهم است که گسترش انرژی‌های تجدیدپذیر تسریع شود. RWE می خواهد به این امر کمک کند، به ویژه در بازار داخلی خود آلمان، و هر پروژه ای را که ممکن است اجرا کند.

تجارت سبز آلمان

مزارع بادی در نوردراین-وستفالن و نیدرزاکسن نمونه‌های خوبی از این موضوع هستند. تا پایان دهه، ما قصد داریم تا 15 میلیارد یورو ناخالص در تجارت اصلی سبز خود در آلمان سرمایه گذاری کنیم. برای پروژه Grevenbroich، RWE سه واحد Nordex را که هر کدام 5.7 مگاوات است، در منطقه معدنی Rhenish خواهد ساخت.

با مجموع ظرفیت نصب شده 17.1 مگاوات، ساخت این پروژه قرار است از اوایل سه ماهه دوم سال 2022 آغاز شود و تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد. انتظار می رود این شرکت پنج توربین Nordex را به مزرعه بادی موجود Bartelsdorf خود که در منطقه روستایی Rotenburg (Wümme) بین هامبورگ و برمن قرار دارد، اضافه کند.

ساخت و ساز در این پروژه که مجموع توربین های بادی پروژه را به 21 و ظرفیت جدید 28.5 مگاوات می رساند، پیش بینی می شود در تابستان امسال آغاز شود و در سال 2023 به بهره برداری برسد. دو واحد جدید ساخته شده در Bartelsdorf 2 توسط یک تعاونی شهروندان محلی به نام Bürgergesellschaft Heidland Wind اداره می شود، در حالی که بقیه توسط RWE اداره می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *