بزرگترین مالک زمین برای اکتشاف مس

بزرگترین مالک زمین برای اکتشاف مس

به گزارش بازار نفت و گاز، کاوانگو با پاور متال برای به دست آوردن مالکیت کامل Kanye JV موافقت می کند. Kanye Resources به طور کامل دارای 10 مجوز در کمربند مس کالاهاری (KCB) به مساحت 4,257 کیلومتر مربع و دو مجوز اکتشاف در پروژه Ditau Camp با مساحت 1,386 کیلومتر مربع است.

امضای قرارداد مشارکت

Kavango Resources قراردادی را با شریک خود Power Metal Resources امضا کرده است تا 50٪ سهام را در شرکت سرمایه گذاری مشترک (JV) خود Kanye Resources به دست آورد. کانیه به طور کامل مالک 10 مجوز اکتشاف در کمربند مس کالاهاری (KCB) و دو مجوز اکتشاف در پروژه Ditau Camp در بوتسوانا است.

طبق مفاد قرارداد، کاوانگو مالکیت کامل JV را به دست خواهد آورد، از جمله مجوزهایی به مساحت 4257 کیلومتر مربع در KCB و 1386 کیلومتر مربع در دیتائو. کاوانگو 60 میلیون سهم را برای پاور با قیمت هر کدام 3p منتشر خواهد کرد که در آن پاور می تواند نیمی از وارانت ها را با قیمت 4.25p و بقیه را با قیمت 5.5p تبدیل کند. پاور متال واجد شرایط دریافت 1% حق امتیاز خالص بازده ذوب (NSR) در تمام مناطق مجوز، موجود در معامله است.

واگذاری بخشی از کانیه

علاوه بر این، کاوانگو موافقت کرد که اگر به طور کامل یا بخشی از کانیه را برای بیش از 7.5 میلیون پوند واگذار کند، به پاور متال مبلغی بیش از 7.5 میلیون پوند پرداخت خواهد شد. بن ترنی، مدیر اجرایی Kavango Resources گفت: «پس از یک دوره حمایت قابل توجه از Power Metal Resources، اکنون در موقعیتی هستیم که مالکیت کامل مجوزهای اکتشاف حیاتی خود را در کمربند مس کالاهاری (KCB) و Ditau به دست آوریم.

با تکمیل این معامله، کاوانگو به یکی از بزرگترین مالکان زمین برای اکتشاف مس در بوتسوانا تبدیل خواهد شد.

سرمایه گذاری مشترک استراتژیک

سرمایه گذاری مشترک استراتژیک هم به کاوانگو و هم به پاور خدمت کرده است. این موفقیت مدل جوجه کشی پاور را در فضای اکتشاف نشان داده است، در حالی که به کاوانگو کمک مالی نوآورانه و موثر برای توسعه سریعتر پروژه های خود ارائه کرده است. کاوانگو گفت که این معامله به طور قابل توجهی عملیات تجاری آن را تقویت می کند و یک سرمایه گذار استراتژیک را به ثبت سهامداران خود اضافه می کند.

بزرگترین مالک اکتشاف مس

به گفته این شرکت، علاوه بر این، این معامله به آن امکان می دهد کمپین اخیر در Ditau را حفاری کند و منافع خود را در KCB به آمادگی حفاری برساند. کاوانگو ادعا می کند که در حال حاضر نزدیک به 16000 کیلومتر مربع از منطقه احتمالی در بوتسوانا را کنترل می کند.

در یک توسعه جداگانه، کاوانگو خوشه ای از سه هادی الکترومغناطیسی را در پروژه منطقه بخیه کالاهاری خود در بوتسوانا شناسایی کرده است. هادی های الکترومغناطیسی خوشه ای جدید در منطقه هدف B در بخش شمالی Hukuntsi پروژه منطقه بخیه کالاهاری قرار دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *