بزرگترین مزرعه بادی دریایی کره جنوبی

بزرگترین مزرعه بادی دریایی کره جنوبی

به گزارش بازار نفت و گاز، DNV قرارداد مهندس مالک بزرگترین مزرعه بادی فراساحلی کره جنوبی را اعطا کرد. هنگامی که در سال 2027 تکمیل شود، نیروگاه Chujin بزرگترین مزرعه بادی دریایی در مقیاس تجاری در کشور خواهد بود.

بزرگترین مزرعه بادی دریایی کره جنوبی

DNV توسط Elenergy Co Ltd، یک شرکت کره ای توسعه انرژی های تجدیدپذیر، به عنوان مهندس مالک پروژه بادی دریایی 1.5 گیگاواتی با کف ثابت Chujin منصوب شده است.

هنگامی که در سال 2027 تکمیل شود، نیروگاه چوجین بزرگترین مزرعه بادی دریایی در مقیاس تجاری در کشور خواهد بود. DNV به‌عنوان مهندس مالک، طراحی مهندسی پیش از پایان (FEED) را هدایت می‌کند و بر پیمانکاران در مراحل طراحی نهایی، تدارکات، ساخت، راه‌اندازی و عملیات نظارت می‌کند تا خطرات را کاهش دهد و راه‌حل‌های بهینه را برای مراحل ساخت پروژه آماده کند.

مزرعه بادی دریایی کره جنوبی

مزرعه بادی در 10 کیلومتری شرق چوجا-دو در شهر ججو در استان جنوبی جئونام، کره جنوبی واقع شده و از حدود 100 توربین بادی تشکیل شده است. این پروژه توسط سرمایه گذار استراتژیک Namsung Shipping، یک شرکت کشتیرانی مستقر در کره جنوبی پشتیبانی می شود. مزرعه بادی چوجین در سه مرحله ساخته خواهد شد که شامل 500 مگاوات برای فاز اول و 1 گیگاوات اضافی برای فازهای II و III است.

پروژه بادی فراساحلی کره جنوبی

این پروژه بادی فراساحلی برای حمایت از «معامله جدید سبز»، استراتژی توسعه ملی کره جنوبی برای پیشبرد طرح‌های فناوری کم کربن و گذار به اقتصاد سبز طراحی شده است.

با سرعت بالای باد فراساحلی کره جنوبی و نفوذ کم انرژی تجدیدپذیر به میزان 4 درصد (نیروگاه های زغال سنگ بیش از 40 درصد از تولید برق این کشور را تشکیل می دهند) باد دریایی فرصت های قابل توجهی را برای کمک به ترکیب انرژی کشور ارائه می دهد.

بازارهای فراساحلی در آسیا و اقیانوسیه

بیشتر بازارهای فراساحلی در آسیا و اقیانوسیه تازه شروع به توسعه کرده اند. هدایت و مدیریت ریسک های فنی و مقررات بازار محلی بسیار مهم است. به همین دلیل است که ما DNV را به عنوان مشاور فنی خود برای این پروژه انتخاب کردیم – DNV نه تنها یک رهبر جهانی در مهندسی نیروی بادی دریایی است، بلکه درک عمیقی از دلایل خرابی و عدم انطباق زیرساخت های الکتریکی در یک دریا دارد. مزرعه بادی هدف ما اجرای روان پروژه هاست و این نیاز به شریکی با بینش و دانش در زمینه پیشگیری از شکست و مدیریت ریسک دارد. با تجربه گسترده کارشناسان DNV در زمینه زیرساخت‌های الکتریکی و به‌ویژه کابل‌های برق زیردریایی، با کمک آن‌ها در موقعیت بهینه‌ای قرار خواهیم گرفت تا پروژه را با توجه به محدوده، زمان‌بندی و هزینه در مسیر خود نگه داریم.

آخرین پیشرفت‌ها در فناوری باد فراساحلی

سئونگ هان، مدیر اجرایی النرژی گفت:

این پروژه فرصتی هیجان‌انگیز برای ترکیب آخرین پیشرفت‌ها در فناوری باد فراساحلی برای تولید انرژی پاک، برق رسانی به شبکه برق از مکان‌های ساحلی و هموار کردن راه برای استفاده گسترده‌تر از این مدل در سراسر جهان است. یانگ سوک چوی، مدیر عامل کشتیرانی Namsung اضافه کرد، این همچنین انگیزه ای برای رشد مجموعه کشتی های تخصصی برای حمایت از کار مزرعه بادی فراساحلی است.

باد ساحلی ثابت با سرعت قابل توجهی در حال بلوغ است و به یک جزء ضروری کربن زدایی تبدیل شده است. با ارائه دسترسی به باد قوی‌تر و پایدارتر، باد فراساحلی اکنون کاملاً رقابتی با سوخت‌های فسیلی شده است. این فرصت های تجاری فراوانی را برای پیمانکاران EPC کره جنوبی، ارائه دهندگان قطعات و فناوری و توسعه دهندگان پروژه ارائه می دهد.

توسعه اکوسیستم انرژی های تجدیدپذیر کره جنوبی

فن آوری های باد نقش مهمی در توسعه اکوسیستم انرژی های تجدیدپذیر کره جنوبی ایفا کرده است. ساخت مزرعه بادی فراساحلی چوجین در سواحل چوجا-دو به اقتصاد سبز کره کمک می‌کند و شرکت‌های برق را قادر می‌سازد تا انرژی پاک را در مقیاسی که قبلاً دیده نشده است، فراهم کنند. لیم دونگ هو، مدیر منطقه بازار – کره، سیستم های انرژی در DNV گفت: ما مشتاقانه منتظر حمایت از توسعه دهندگان داخلی و بین المللی در استقرار نیروگاه های بادی فراساحلی و ایجاد یک سیستم انرژی تجدیدپذیر در سطح جهانی برای جوامع و شرکت های کره ای هستیم.

افزایش تقاضا برای انرژی پاک

بریس لو گالو، معاون رئیس جمهور و مدیر منطقه ای APAC، سیستم های انرژی در DNV گفت: با افزایش تقاضا برای انرژی پاک قابل اعتماد در کره جنوبی و سایر نقاط جهان، موفقیت مزارع بادی فراساحلی برای صنعت مهم است. مزارع بادی به طور سنتی بر روی زمین ساخته شده اند. اما فناوری بادی فراساحلی این پتانسیل را دارد که نیروی باد را با سرعت باد بیشتر مهار کند و انرژی پاک در مقیاس تجاری را برای کمک به کشورها برای رسیدن به اهداف خالص صفر خود فراهم کند.

با سرعت باد بالاتر و قابل اطمینان تر و محدودیت های کمتر در ارتفاع هاب و مکان سایت، DNV’s Energy Transition Outlook پیش بینی می کند که باد فراساحلی میانگین رشد سالانه 13 درصدی را از سال 2020 تا اواسط قرن نشان دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *