تامین امنیت انرژی بریتانیا با نیروگاه هسته ای

تامین امنیت انرژی بریتانیا با نیروگاه هسته ای

به گزارش بازار نفت و گاز، بریتانیا 809 میلیون دلار در نیروگاه هسته ای Sizewell C سرمایه گذاری می کند. بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا در جریان بازدید از Sizewell اعلام کرد که دولت 700 میلیون پوند (809 میلیون دلار) در Sizewell C از یک صندوق 1.7 میلیارد پوندی در دسترس برای توسعه یک پروژه هسته ای در مقیاس بزرگ سرمایه گذاری خواهد کرد.

تامین امنیت انرژی بریتانیا

دولت بریتانیا قرار است 700 میلیون پوند (809 میلیون دلار) در نیروگاه هسته‌ای برنامه‌ریزی شده Sizewell C سرمایه‌گذاری کند تا امنیت انرژی کشور را بهبود بخشد. این اقدام توسط بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا در جریان بازدید از Sizewell اعلام شد.

سرمایه گذاری روی نیروگاه هسته ای

این سرمایه گذاری از محل یک صندوق 1.7 میلیارد پوندی انجام خواهد شد که با توافق کابینه برای توسعه یک پروژه هسته ای در مقیاس بزرگ صورت گرفته است. در این سخنرانی، نخست وزیر جانسون ابراز اطمینان کرد که این بودجه طی چند هفته آینده “از خط خارج خواهد شد”. 3.2 گیگاوات Sizewell C یک پروژه هسته ای است که در نزدیکی سایت های نیروگاه هسته ای Sizewell A و B (NPP) در Sizewell، در ساحل Suffolk قرار خواهد گرفت.

پروژه هسته ای دولت بریتانیا

انتظار می رود این پروژه که توسط شرکت انرژی فرانسوی EDF توسعه می یابد، حدود 20 میلیارد دلار هزینه داشته باشد. دولت بریتانیا در ژوئیه امسال مجوز توسعه را به Sizewell C اعطا کرد. در حال حاضر بحث جمع آوری منابع مالی در حال انجام است. انتظار می رود این پروژه در اوایل سال 2030 به بهره برداری برسد. پس از راه اندازی، Sizewell C حدود 7 درصد از برق بریتانیا را تامین خواهد کرد.

رفع نیازهای انرژی بریتانیا

جانسون گفت: «این پروژه ده‌ها هزار شغل ایجاد می‌کند، اما انرژی 6 میلیون خانه را نیز تامین می‌کند که تقریباً یک پنجم کل خانه‌های بریتانیا است. بنابراین، به رفع نیازهای انرژی نه تنها این نسل، بلکه برای نسل بعدی کمک خواهد کرد. نوزادی که در این سال متولد شد، مدت‌ها پس از بازنشستگی، از Sizewell C انرژی دریافت می‌کند و این راکتور جدید تنها بخشی از بریتانیای کبیر ما است. کمپین هسته ای.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *