تامین برق صنایع سنگین میتسوبیشی

تامین برق صنایع سنگین میتسوبیشی

به گزارش بازار نفت و گاز، میتسوبیشی به طور کامل نیروگاه چونبوری 2.6 گیگاواتی را در تایلند راه اندازی کرد. نیروگاه تولید برق حرارتی سیکل ترکیبی توربین گاز در نزدیک به 130 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک واقع شده است و از چهار قطار نیرو تشکیل شده است که هر کدام از چهار زیرسیستم، یک توربین گازی M701JAC، ژنراتور بخار بازیابی حرارت، توربین بخار و ژنراتور تشکیل شده است.

راه اندازی نیروگاه چونبوری در تایلند

میتسوبیشی پاور گفت که چهارمین و آخرین واحد نیروگاه چونبوری، یک نیروگاه گاز طبیعی 2.65 گیگاواتی در تایلند، آغاز به کار کرده است.

این نیروگاه متعلق به یک سرمایه گذاری مشترک (JV) بین تولیدکننده برق تایلندی Gulf Energy Development و Mitsui & Co است.

نیروگاه چونبوری یکی از دو سیستم تولید انرژی حرارتی سیکل ترکیبی توربین گازی (GTCC) در تایلند است که میتسوبیشی پاور برای ساخت آن در سال 2018 سفارشات کامل در دست ساخت را دریافت کرد.

برق صنایع سنگین میتسوبیشی

برند راه حل های برق صنایع سنگین میتسوبیشی (MHI) گفت که دومین نیروگاه در حال حاضر در استان رایونگ در حال ساخت است.

برق تولید شده از هر دو نیروگاه GTCC به اداره تولید برق تایلند (EGAT) فروخته خواهد شد.

نیروگاه چونبوری که در 130 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک واقع شده است توسط Gulf SRC، JV of Gulf Energy Development و Mitsui اداره می شود.

اولین واحد این کارخانه 1.5 سال پیش به بهره برداری تجاری رسید. واحد دوم یک سال پیش به بهره برداری رسید در حالی که واحد سوم شش ماه است که به بهره برداری تجاری رسیده است.

تامین برق صنایع سنگین میتسوبیشی

معاون ستاد انتقال انرژی و نیرو MHI و مدیر کل ارشد بخش تجاری GTCC تاکاشی توزاوا گفت: با تشکر از همکاری همه دست اندرکاران، ما طبق برنامه اولیه قرارداد به عملیات تجاری هر چهار قطار برق بدون حادثه دست یافتیم.

ما مفتخریم که بگوییم این تنها پروژه در تایلند است که علیرغم همه گیری COVID-19 به موقع شروع به کار کرد. من مطمئن هستم که رابطه مستحکم بیش از 10 سال ما با مشتریان در تایلند به موفقیت مشابهی در پروژه ای که در حال ساخت در استان رایونگ در حال ساخت است منجر خواهد شد.

سیستم های نیروگاه چونبوری

نیروگاه چونبوری از چهار قطار نیرو تشکیل شده است که هر کدام از چهار زیرسیستم، یک توربین گازی M701JAC، ژنراتور بخار بازیابی حرارت، توربین بخار و ژنراتور تشکیل شده است.

توسعه انرژی خلیج فارس بیان کرد: بیش از 10 سال است که گلف انرژی و میتسوبیشی پاور یک رابطه اعتماد محکم ایجاد کرده اند و تکمیل این قدرت GTCC نمونه ای از این امر است.

میتسوبیشی پاور این پروژه را به‌عنوان یک تیم متحد انجام داد و ما از تعهد و انعطاف‌پذیری میتسوبیشی پاور برای شروع عملیات هر چهار قطار برقی مطابق با تاریخ‌های تحویل توافق شده، حتی در میان مشکلات همه‌گیری COVID-19، سپاسگزاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *