تامین تجهیزات ذخیره انرژی باتری ده گیگاواتی

تامین تجهیزات ذخیره انرژی باتری ده گیگاواتی

به گزارش بازار نفت و گاز، CATL ده گیگاوات ساعت تجهیزات ذخیره انرژی باتری را برای FlexGen تامین می کند. CATL FlexGen را با 10 گیگاوات ساعت تجهیزات ذخیره‌سازی انرژی، از جمله سیستم باتری خنک‌کننده مایع کانتینری EnerC به مدت سه سال تامین خواهد کرد.

تامین تجهیزات ذخیره انرژی باتری

شرکت چینی ذخیره‌سازی انرژی Contemporary Amperex Technology (CATL) یک قرارداد اصلی تامین را با شرکت فناوری ذخیره‌سازی در ایالات متحده FlexGen Power Systems (FlexGen) منعقد کرده است.

طبق شرایط این قرارداد، CATL به FlexGen 10 گیگاوات ساعت تجهیزات ذخیره‌سازی انرژی از جمله سیستم باتری خنک‌کننده مایع کانتینری EnerC را به مدت سه سال عرضه می‌کند.

ویژگی تجهیزات ذخیره‌سازی انرژی EnerC

EnerC دارای ویژگی حفاظت ضد خوردگی IP55 و C5 برای تحمل شرایط آب و هوایی سخت است که امکان عملکرد ایمن و قابل اعتماد کل سیستم را به مدت 20 سال فراهم می کند. علاوه بر این، طراحی خنک‌کننده مایع یکپارچه آن، چگالی انرژی را افزایش می‌دهد که می‌تواند به 259.7 کیلووات ساعت بر متر مربع برسد، که حدود 200 درصد بیشتر از سیستم‌های خنک‌کننده هوای سنتی است.

توسعه ذخیره‌سازی انرژی

کلسی پگلر، مدیر عامل FlexGen، گفت: FlexGen و CATL سال‌ها در زمینه توسعه ذخیره‌سازی انرژی با یکدیگر همکاری کرده‌اند. تعهد قابل توجهی که ما به CATL و بازار ذخیره انرژی می دهیم بر اساس کیفیت، عملکرد و نتایج مثبتی است که این مشارکت به مشتریان ما ارائه کرده است. “ما از فرصتی برای رشد بازار ذخیره سازی انرژی و ارائه فناوری ذخیره انرژی استثنایی به مشتریان خود هیجان زده هستیم.”

پلتفرم سیستم مدیریت انرژی

FlexGen پلتفرم سیستم مدیریت انرژی HybridOS خود را برای تامین انرژی سیستم های ذخیره انرژی عرضه شده توسط CATL به کار خواهد گرفت. این پلتفرم قابلیت پیشرفته و قابل اعتمادی را برای بازار برق شهری، رقابتی، همراه با پروژه های شهری و تعاونی فراهم می کند. در حال حاضر، پلتفرم HybridOS سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی با کارایی بالا را در تگزاس، کالیفرنیا و در سراسر آمریکای شمالی تامین می‌کند.

خدمات نگهداری و بهینه سازی

این قرارداد پس از انتخاب FlexGen به عنوان ارائه دهنده خدمات مجاز خدمات نگهداری و بهینه سازی تجهیزات ذخیره انرژی باتری CATL صورت گرفت. تان لیبین، معاون CATL گفت: FlexGen شریک اساسی برای CATL در استقرار و رشد تجارت ذخیره انرژی ما در آمریکای شمالی بوده است.

همکاری عمیق تکنولوژیکی عملکرد و قابلیت اطمینان بالایی را برای مشتریان ما تضمین کرده است و منجر به برخی از بهترین کارخانه هایی شده است که ما در حال کار هستیم. “تعهد گسترده ای که ما با این توافق نامه تامین می کنیم، ارزشی را که سازمان های ما ارائه کرده اند و پتانسیلی که برای گسترش بیشتر مشارکت خود می بینیم برجسته می کند.”

در یک توسعه جداگانه، تولیدکننده نفت و گاز چینی PetroChina و گروه خودروسازی SAIC Motor با CATL متحد شده اند تا یک سرمایه گذاری مشترک برای باتری های قابل تعویض برای وسایل نقلیه الکتریکی ایجاد کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *