تامین مالی پروژه لیتیوم در ایالات متحده

تامین مالی پروژه لیتیوم در ایالات متحده

به گزارش بازار نفت و گاز، کوچ 252 میلیون دلار در Compass Minerals برای تامین مالی پروژه لیتیوم در ایالات متحده سرمایه گذاری می کند. طبق مفاد قرارداد، شرکت معدنی و تجارت Koch موافقت کرده است که برای خرید 6.8 میلیون سهم از Compass Minerals، 36.87 دلار به ازای هر سهم بپردازد، که به معنای سهمی در حدود 17 درصد است.

تامین مالی پروژه لیتیوم در ایالات متحده

Koch Minerals and Trading (KM&T)، یکی از شرکت های تابعه Koch Industries، با سرمایه گذاری 252 میلیون دلاری در Compass Minerals موافقت کرده است تا به پیشبرد پروژه توسعه لیتیوم در ایالات متحده کمک کند.

این سرمایه گذاری با خرید سهام مشترک شرکت Compass Minerals که در بورس اوراق بهادار عمومی است و در زمینه تامین مواد معدنی ضروری فعالیت می کند، انجام خواهد شد.

سرمایه‌گذاری KM&T

سرمایه‌گذاری KM&T برای حمایت از توسعه فاز یک دارایی دریاچه نمک بزرگ Compass Minerals که قبلاً اعلام شده بود، استفاده می‌شود که گفته می‌شود منبعی معادل 2.4 میلیون تن متریک (mMT) معادل کربنات لیتیوم (LCE) دارد.

علاوه بر این، سرمایه گذاری به کاهش بدهی شرکت معدن کمک خواهد کرد.

کوین کراچفیلد، رئیس و مدیرعامل Compass Minerals گفت: “ما خوشحالیم که از KM&T به عنوان شریک سرمایه گذاری خود استقبال می کنیم و مشتاقانه منتظر استفاده از تخصص عمیق آنها و سابقه اثبات شده ارزش ساختمان هستیم.”

تامین بودجه پروژه لیتیوم

تامین بودجه برای پیگیری جدی فاز یک فرصت رشد لیتیوم ما تمرکز مهمی برای تیم مدیریتی ما بوده است. این سرمایه گذاری استراتژیک به پیشبرد پروژه لیتیوم ما، تقویت ترازنامه و افزایش قابلیت های اجرایی در کل پلت فرم ما کمک می کند.

طبق مفاد قرارداد سرمایه گذاری، شرکت معدنی و بازرگانی Koch موافقت کرده است برای هر سهم 6.8 میلیون سهم Compass Minerals 36.87 دلار بپردازد. این به معنای سهمی در حدود 17 درصد در شرکت معدنی Koch Minerals and Trading خواهد بود.

پروژه توسعه لیتیوم

فاز اول پروژه توسعه لیتیوم این شرکت با حدود 200 میلیون دلار از درآمد حاصل از سرمایه گذاری پیش بینی می شود. طبق گفته شرکت، این مبلغ تقریباً 75٪ از کل نیازهای مالی فاز یک را نشان می دهد.

این شامل بودجه کامل مورد نیاز تا سال 2024 برای توسعه یک کارخانه استخراج مستقیم لیتیوم (DLE) و تبدیل لیتیوم در مقیاس تجاری در تاسیسات تبخیر خورشیدی آن در اوگدن، یوتا است.

Compass Minerals ظرفیت تولید تجاری سالانه این پروژه را نزدیک به 35000 تن متریک (MT) LCE پیش بینی کرده است. این شرکت انتظار دارد تا سال 2025 ظرفیت فاز یک اولیه حدود 11000 تن LCE را راه اندازی کند.

قابلیت‌های زیرمجموعه‌های عملیاتی

با استفاده از قابلیت‌های زیرمجموعه‌های عملیاتی Koch، این شرکت‌ها قصد دارند فرصت‌های خلق ارزش را در بستر عملیاتی گسترده‌تر Compass Minerals کشف کنند. اینها شامل حوزه های تامین و تامین سوخت و مواد خام، هم افزایی در حمل و نقل و تدارکات، و پشتیبانی از مهندسی و توسعه پروژه است.

جان چیشولم، معاون بازرگانی و معدنی Koch گفت: «KM&T به دنبال شرکای مانند Compass Minerals است تا از قابلیت‌های کالاهای عمده خود برای ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان، جوامع و سهامداران استفاده کند.

KM&T همچنین با Compass Minerals و دیگر شرکت‌های Koch همکاری نزدیکی خواهد داشت تا منبع لیتیوم قابل توجهی را در تأسیسات Great Salt Lake Compass Minerals باز کند و به یکی از اولین تولیدکنندگان عمده لیتیوم در ایالات متحده تبدیل شود.

پیش‌بینی می‌شود که قرارگیری خصوصی سهام، که تابع شرایط عرفی است، در سه ماهه چهارم 2022 بسته شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *