تبدیل SBMT نیویورک به قطب باد دریایی

تبدیل SBMT نیویورک به قطب باد دریایی

به گزارش بازار نفت و گاز، Equinor، bp برای تبدیل SBMT نیویورک به قطب باد دریایی. انتظار می رود این هاب جدید از پروژه های بادی در حال رشد در سواحل شرقی ایالات متحده، از جمله پروژه های باد فراساحلی Empire Wind و Beacon پشتیبانی کند.

تبدیل مجتمع ترمینال دریایی

Equinor و شریک آن bp توافق نامه ای را برای تبدیل مجتمع ترمینال دریایی بروکلین جنوبی (SBMT) در بروکلین، نیویورک، به یک قطب بزرگ باد دریایی امضا کردند.

همچنین اپراتور ترمینال Sustainable South Brooklyn Marine Terminal (SSBMT) و توسعه اقتصادی شهر نیویورک (NYCEDC) به امضای قرارداد پیوستند.

بر اساس مفاد قرارداد، پایانه SBMT به یک بندر بزرگ بادی دریایی با ظرفیت مونتاژ اجزای فن‌آوری باد دریایی تبدیل می‌شود.

شرکا همچنین یک مرکز عملیات و تعمیر و نگهداری (O&M) و منطقه استقرار در SBMT با سرمایه گذاری کل 200 تا 250 میلیون دلار در ارتقاء زیرساخت ها خواهند ساخت.

هاب جدید پروژه بادی

انتظار می رود این هاب جدید از پروژه های بادی در حال رشد در سواحل شرقی ایالات متحده، از جمله پروژه های باد فراساحلی Empire Wind و Beacon پشتیبانی کند.

Empire Wind در فاصله 15-30 مایلی (24-48 کیلومتری) جنوب شرقی لانگ آیلند با ظرفیت کل نصب شده بیش از 2 گیگاوات قرار دارد که در دو فاز Empire Wind 1 و 2 توسعه یافته است.

Beacon Wind در بیش از 60 مایل (96 کیلومتر) شرق مونتاک پوینت و 20 مایل (32 کیلومتر) جنوب نانتاکت واقع شده است و 128000 هکتار را پوشش می دهد.

انتظار می‌رود این دو پروژه مجموعاً 3.3 گیگاوات انرژی تولید کنند که برای تامین برق نزدیک به دو میلیون خانوار در نیویورک، ایالات متحده کافی است.

تامین انرژی تجدیدپذیر

سیری اسپدال کیندم، رئیس Equinor Wind، گفت: “این توافق نشان دهنده یک گام بزرگ رو به جلو در تعهد ما به ایالت نیویورک برای تامین انرژی تجدیدپذیر و ایجاد جرقه فعالیت های اقتصادی تازه و در عین حال ایجاد مشاغل پایدار است.

«با حمایت NYCEDC، SSBMT و شرکای ما در جامعه، Equinor و bp آماده و مشتاق سرمایه گذاری در احیای SBMT هستند، بندری تاریخی که به زودی به بخش عمده ای از آینده انرژی نیویورک تبدیل خواهد شد.

«نیویورک عزم بی‌نظیری برای تبدیل شدن به نقطه کانونی صنعت باد فراساحلی منطقه نشان داده است، و این توافق شواهد ملموسی را ارائه می‌دهد که این چشم‌انداز به سرعت در حال تحقق است.»

انتظار می‌رود فعالیت‌های توسعه مجدد Equinor و bp در SBMT سالانه بیش از یک هزار شغل را در منطقه پشتیبانی کند.

علاوه بر این، شرکت نروژی اخیراً برنامه‌های خود را برای افتتاح یک دفتر پروژه بادی دریایی جدید در نیویورک، در مجاورت SBMT در شهر صنعتی اعلام کرده است.

دفتر جدید به عنوان مرکز فعالیت‌های بادی منطقه‌ای Equinor و bp عمل می‌کند و یک مرکز یادگیری باد فراساحلی را در خود جای می‌دهد.

فیلیپه آربلائز، معاون ارشد انرژی کربن صفر bp، گفت: «امروز اولین اثر موجی مثبت این پروژه است – و ما می‌خواهیم که آنها در همه جا بازتاب پیدا کنند.

همانطور که انرژی را دوباره اختراع می کنیم، همچنین می خواهیم به اختراع مجدد جوامعی کمک کنیم که با سرمایه گذاری در مهارت ها و قابلیت های مورد نیاز به ارائه آن کمک می کنند.

با ایجاد این مرکز منطقه‌ای، ما قادر به انجام این کار هستیم و همه ما را یک قدم به ارائه این توسعه باورنکردنی باد فراساحل نزدیک‌تر می‌کند.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *