تجاری سازی پروژه طلا Bilboes

تجاری سازی پروژه طلا Bilboes

به گزارش بازار نفت و گاز، کالدونیا ماینینگ پروژه طلای Bilboes را در زیمبابوه به مبلغ 53 میلیون دلار خریداری می کند. ماینر مطالعه امکان سنجی خود را برای شناسایی عاقلانه ترین راه برای تجاری سازی پروژه برای بهینه سازی بازده سهامداران انجام خواهد داد.

تجاری سازی پروژه طلا

کالدونیا ماینینگ با خرید Bilboes Gold که مالک پروژه طلای Bilboes در زیمبابوه است، در معامله ای به ارزش 53.3 میلیون دلار موافقت کرده است.

به عنوان در نظر گرفته شده، کالدونیا ماینینگ 5.1 میلیون سهام خود را به Bilboes Gold به همراه حق امتیاز خالص ذوب (NSR) 1٪ از درآمدهای پروژه منتشر خواهد کرد. سهامی که قرار است منتشر شود تقریباً 28.5 درصد از سهام کاملاً رقیق شده کالدونیا ماینینگ را تشکیل می دهد.

Bilboes Gold متعلق به Toziyana Resources (50%)، Baker Steel Resources Trust (24%) و Infinite Treasure (26%) است.

پروژه طلای Bilboes

پروژه طلای Bilboes تقریباً در 75 کیلومتری شمال Bulawayo واقع شده است. از نظر تاریخی در معرض مقدار محدودی از معادن روباز بود.

این پروژه قبلاً قبل از خروج از بخش طلا در زیمبابوه در سال 2003 متعلق به آنگلو امریکن بوده و مورد اکتشاف قرار گرفته است. این پروژه دارای یک بسته زمینی است که شامل ادعاهای معدنی به مساحت 6870 هکتار و سفارشات اکتشاف انحصاری است که به حدود 92000 هکتار می رسد.

تولید طلا پروژه Bilboes

پروژه طلای Bilboes از سال 1989 تاکنون نزدیک به 288000 اونس طلا تولید کرده است که حدود 90000 اونس آن توسط مالکان فعلی استخراج شده است.

این کشور دارای ذخایر معدنی اثبات شده و احتمالی 1.96 میلیون اونس طلا با عیار 2.29 گرم در تن است. منابع معدنی اندازه گیری و مشخص شده پروژه 2.56 میلیون اونس طلا با عیار 2.26 گرم در تن است، در حالی که منابع معدنی استنباط شده 577000 اونس طلا با عیار 1.89 گرم در تن است.

Bilboes Gold همچنین در مجموع 93400 متر حفاری را در طول کل 7.4 کیلومتر انجام داده بود. نزدیک به 60 درصد از حفاری ها حفاری هسته الماس بود.

مدیرعامل کالدونیا ماینینگ

مارک لیرمونث، مدیرعامل کالدونیا ماینینگ گفت: این یک دارایی تحول‌آفرین برای کالدونیا است، زیرا ما قدم بعدی در سفر خود را برای تبدیل شدن به یک تولیدکننده طلای چند دارایی و سطح متوسط ​​آغاز می‌کنیم.

مدیریت کالدونیا بر این باور است که پس از تولید کامل (که مشروط به تامین مالی سرمایه خواهد بود) که Bilboes می‌تواند سه برابر 64 درصد سهم فعلی ما از تولید طلای بلانکت تولید کند که در نتیجه تولید گروه بزرگ شده کالدونیا به طور بالقوه چهار برابر خواهد شد. اندازه فعلی آن.”

کالدونیا ماینینگ گفت که مطالعه امکان سنجی خود را برای شناسایی عاقلانه ترین راه برای تجاری سازی پروژه طلای Bilboes برای بهینه سازی بازده سهامداران انجام خواهد داد.

در سپتامبر 2021، کالدونیا ماینینگ قراردادی برای خرید پروژه مالی گرین در زیمبابوه از پان آفریقایی ماینینگ به مبلغ 4 میلیون دلار امضا کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *