بازار روزانه ی نفت خام شیرین آسیا و اقیانوسیه

بازار روزانه ی نفت خام شیرین آسیا و اقیانوسیه

بازار روزانه ی نفت خام شیرین آسیا و اقیانوسیه حق به گزارش بازار نفت و گاز:

بیمه نقدی برای نفت خام Sokol تثبیت می شود، اما همچنان در ماه جاری قیمت بالایی دارد بازار در انتظار آغاز معاملات برای بارگیری محموله های نفت خام Nile Blend در ماه اکتبر است. به گفته منابع ما در بازار نفت خام و فراورده های نفتی آسیا و اقیانوسیه، در روز 15 سپتامبر، اطلاعات دومین مناقصه نفت خام Sokol از سوی شرکت ONGC Videsh Ltd هند منتشر شد. به نظر می رسد که سطح حق بیمه ی نقدی در مقایسه با معامله هایی که در اوایل ماه انجام می شد، کمی پایین تر آمده است.

با استناد به اطلاعات منتشر شده، شرکت OVL طریق مناقصه محموله ای به حجم 700 هزار بشکه نفت خام  Sokol روسیه را به یک مصرف کننده نهایی در خاور دور با حق بیمه ای در حدود 3.50 دلار در هر بشکه تا 3.60 دلار در هر بشکه به ارزیابی پلتس ماه نوامبر نفت خام برنت و بر اساس CFR (قیمت کالا و کرایه حمل تا بندر مقصد) بندر Yeosu فروخته است.

در اوایل ماه جاری نیز، شرکت ONGC  محموله ای با حجم مشابه را برای تحویل در تاریخ 5 تا 11 نوامبر به شرکت Mitsui ژاپن با حق بیمه ای در حدود 3.80 دلار در هر بشکه به ارزیابی پلتس ماه نوامبر نفت خام دبی و بر اساس CFR (قیمت کالا و کرایه حمل تا بندر مقصد) بندر Yeosu فروخته بود.

اینستاگرام : https://www.instagram.com/iroilmarket/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *