بازار روزانه بنزین اروپا

بازار روزانه بنزین

تحلیل و بررسی بازار روزانه بنزین اروپا

بازار نفت گاز پتروشیمی در بحبوحه اختلال در پالایشگاه و تولید نفت در منطقه خلیج آمریکا ، صادرات بنزین از شمال غربی اروپا به ایالات متحده شاهد هجوم فعالیت ها در اواخر سال بود. داده های شرکت کالا نشان داد قرار بود بشکه های بنزین برای تحویل از آنجا حدود 3.61 میلیون بارگیری شود. در هفته منتهی به 12 سپتامبر شمال غربی اروپا تا ساحل اقیانوس اطلس آمریکا از 3.07 میلیون بشکه برآورد شده است.

در میان محدودیت عرضه آمریکا ، داده های هفتگی اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده در 9 سپتامبر 3.6 میلیون بشکه را نشان داد. کاهش ذخایر بنزین USAC به 54.1 میلیون بشکه رسید که بزرگترین افت هفتگی در هفته از ماه مارس بود. دفتر ایمنی و اجرای محیط زیست ایالات متحده اعلام کرد کاهش ذخایر در حالی رخ داد که تولید نفت خلیج فارس در ایالات متحده انجام شده است.

بر اساس این گزارش ، ظرفیت تا 9 سپتامبر 77 درصد آفلاین است. هنگامی که عرضه داخلی محصولات تصفیه شده از جمله بنزین تنگ است، خریداران بنزین برای برآوردن تقاضا در USAC معمولا به مازاد اروپایی روی می آورند. با این حال rces گفت که هرگونه افزایش در فعالیت محموله های فرا اقیانوس اطلس به احتمال زیاد پشتیبانی  چندانی از بازارهای نفتکش های تمیز که در آن نرخ حمل و نقل وجود دارد، نخواهد کرد.

تحلیل و بررسی بازار روزانه بنزین  و محرومیت های بنزین FOB 

ارزیابی منطقی بارگیری بنزین بدون سرب 10ppmS FOB AR: در تاریخ های پیش رو بنزین بدون سرب FOB AR 10 ppm با 7.25 دلار در تن تخفیف تعیین شد. بنزین های Eurobob فیزیکی ، با قیمت 1.25 میلیون دلار در تن ، به دلیل یک پیشنهاد رقابتی برجسته تعیین شد.

منحنی ساختار مبادله اکتبر با 1.33 دلار در میلیون تن عقب ماندگی از 709.50 میلیون تن در سپتامبر به 675 میلیون تن رسید.

ارزیابی بنیاد و پایه بارگیری بنزین Eurobob FOB AR: بارگیری بنزین Eurobob مورد ارزیابی قرار گرفت.

با استفاده از اطلاعات شنیده شده از بازار و درعدم وجود علائم رقابتی در بازار Platts، 51.75 میلیون دلار در تن برای مبادله اکتبر و 50 دلار در تن حق بیمه ارزیابی شد. منحنی ساختار مبادله ماه اکتبر با 1.33 میلیون تن عقب افتادگی، از 707.75 میلیون تن در سپتامبر 673.25 دلار در تن اعمال شد.

ارزیابی بنیاد و پایه بارگیری بنزین E10 Eurobob FOB AR: بارگیری بنزین E10 Eurobob مورد ارزیابی قرار گرفت. با استفاده از اطلاعات شنیده شده از بازار و درعدم وجود علائم رقابتی در بازار Platts، mt premium 54 و 53.75 میلیون دلار در تن حق بیمه ارزیابی شد.

منحنی ساختار مبادله E10 ماه اکتبر با 1.33 میلیون تن عقب افتادگی، از 711.75 میلیون تن در ماه سپتامبر 677.25 دلار در تن اعمال شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *