تحلیل و بررسی بازار روزانه بنزین اروپا

تحلیل و بررسی بازار روزانه بنزین اروپا

تحلیل و بررسی بازار روزانه بنزین اروپا به گزارش بازار نفت گاز پتروشیمی

پس از هجوم فعالیت های تجاری فرا اقیانوس اطلس در هفته گذشته در میان اختلال طوفان ایدا، این هفته صادرات بنزین اروپایی به سواحل اقیانوس اطلس آمریکا کاهش می یابد. بر اساس داده های کالا در شرکت Kpler  انتظار می رفت  حدود 1.19 میلیون بشکه بنزین برای آن بارگیری شود. در هفته تا 12 سپتامبر تحویل از اروپا به ایالات متحده، از 2.76 میلیون بشکه کاهش یافته است.

سه سپتامبر پایانه های واردات بنزین و برخی از عملیات پالایشگاه در شمال شرقی ایالات متحده توسط آیدا مختل شد. اختلال مداوم در زیرساخت های واردات بنزین می تواند برای بازارهای بنزین اروپا نزولی باشد، اگر خریداران محموله های دریایی مبدا اروپا هستند قادر به تخلیه حجم نمی باشند. در سایر نقاط، منابع اعلام کردند بازار بنزین مدیترانه حق بیمه درجه های بدون سرب بنزین با مشخصات تابستانی در اوج فصل تعطیلات در تنگنا بود.

یکی از معامله گران گفت: تقاضای سریع در بازار Platts منعکس شد. در فرایند ارزیابی، جایی که محموله های بنزین FOB مدیترانه ای با 44.25 میلیون دلار در تن برای مبادله سپتامبر مدیترانه، از 27.50 دلار در هر تن در هفته قبل 14.50 دلاردر تن ارزیابی شد. با نگاهی به آربیتراژ فرا اقیانوس اطلس، حاشیه ها در بازار افزایش یافت. بنزین RBOB ایالات متحده 18.66 دلار در هر بشکه مورد ارزیابی قرار گرفت، در حالی که بنزین شمال غربی اروپا 17 سنت در هر بشکه بالاتر بود. مبادله بارگیریFOB AR Eurobob  ماه گذشته 0.8 در صد پایین تر و 670.50 میلیون دلار در تن بود. دیفرانسیل بنزین شمال مدیترانه ای FOB سپتامبر ppm 10 گسترش یافت.

منبع مقاله

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *