تفسیر روزانه Platts از بوتان اروپایی

تفسیر روزانه Platts از بوتان اروپایی

تفسیر روزانه Platts از بوتان اروپایی/ بازار نفت و گاز:

بوتان اروپای شمال غربی درصدی نسبت به نفتا  در 3 سپتامبر در میان تقاضای خوب پتروشیمی‌ها و ترکیب بنزین ثابت ماند. با وجود تردیدهای خریداران در میان قیمت بالای بوتان، هنوز تقاضا وجود داشت. با توجه به عرضه کم بوتان در اروپا، این تقاضا برای حفظ قیمت در سطوح فعلی کافی بوده است.

یک منبع بازار گفت: تقاضا برای بوتان در شمال غربی اروپا هنوز سازنده است.» در بازار بزرگ بوتان، هیچ مزایده، پیشنهاد یا معامله‌ای شنیده نشد. در غیاب نشانه‌های رقابتی، بازار بر اساس احساسات معامله گران ارزیابی شد. بازار بزرگ محموله CIF به‌طور مستقیم 687 دلار در میلیون تن، با افزایش 1 دلار در میلیون تن در روز ارزیابی شد. در بازار زیر بوتان، هیچ مزایده، پیشنهاد یا معامله‌ای شنیده نشد.

در غیاب نشانه‌های رقابتی، بازار بر اساس احساسات معامله گران ارزیابی شد. بازار کوتر بوتان FOB Seagoing 692 دلار در میلیون تن ارزیابی شد. بنزین طبیعی ساحل خلیج‌فارس در 3 سپتامبر در مقایسه با معاملات آتی ارزش نسبی خود را افزایش داد. NYMEX WTI اکتبر با 70 سنت کاهش به 29/69 دلار در هر بشکه رسید و بنزین طبیعی را قادر ساخت تا ارزش نفت خام را تا 96 سنت به منفی 09/1 دلار در بشکه برساند، این محدودترین حاشیه برای بشکه‌های سپتامبر و دومین حاشیه در پنج ماه اخیر است. پروپان غیر LST مسیر صعودی خود را با صعود 75 واحدی به 195/1 دلار در هر گالن حفظ کرد درحالی‌که بوتان معمولی غیر LST پس از 9 افزایش متوالی روزبه‌روز کاهش یافت.

منبع مقاله

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *