تفسیر روزانه Platts از پروپان اروپایی

,
تفسیر روزانه Platts از پروپان اروپایی

تفسیر روزانه Platts از پروپان اروپایی

پروپان فیزیکی ضعیف تر از بازار کاغذی است. پروپان در سراسر مجموعه صعود می کند. منابع گفتند که مخلوط پروپان در شمال غربی اروپا به طور کلی از نظر قیمت نفت خام قوی تر است. احساسات ها در سراسر بازار پروپان در ایالات متحده به بسته شدن فرصت معاملات دامن زده است و نگرانی های عرضه را در بین شرکت کنندگان در بازار افزایش داده است. یک منبع بازار گفت: “من فکر می کنم بازار بسیار صعودی است.” یک پیشنهاد در بازار بزرگ حمل پروپان CIF شنیده شد.

پیشنهاد SHV برای حمل TOT برای تحویل 2-6 سپتامبر با 50 درصد قیمت ثابت 660 دلار در تن و 50 درصد CIF ARA سپتامبر به علاوه 5 دلار در تن بود. مناقصه ها رقابتی تلقی شد بنابراین ، ارزیابی را تعیین کرد. به طور کلی، این مبلغ 659 دلار در میلیون تن نشان دهنده، افزایش 50/5 دلار در میلیون تن در روز به جای 50/4 دلار در میلیون تن در روز در ازای مبادله پروپان CIF ARA در ماه آگوست است. در بازار زیرزمینی پروپان ، هیچ مناقصه ، پیشنهاد یا معامله ای شنیده نشد.

در غیاب نشانه‌های رقابتی، بازار بر اساس احساسات معامله گران ارزیابی شد. به طور کامل ، بازار پروپان با قیمت 670 دلار در هر تن و 11 دلار در میلیون تن برای محموله بزرگ مورد ارزیابی قرار گرفت ، در حالی که 664 دلار در هر تن و 50/10دلار در تن برای محموله بزرگ 11 آگوست بود.m بازار باربری FOB 612 دلار در میلیون تن برآورد شد که 11 دلار در میلیون تن در روز افزایش داشت.

توضیحات Platts از بوتان اروپایی

بوتان NWE قوی تر در برابر نفتا nFOB ساحلی قوی تر است بوتان اروپای شمال غربی از نفتا در 12 اوت قوی تر بود در حالی که فشار ناشی از عرضه همچنان ادامه داشت ، که نیروی محرکه‌ی قیمت‌های بالاتر و تقاضاهای صعودی باقی ماند.

“در حال حاضر در دسترس بودن کشتی بسیار محدود است. یک منبع بازار گفت: بیشتر بوتان در سیستم های شرکت باقی می ماند. در بازار بزرگ بوتان ، هیچ مناقصه ، پیشنهاد یا معامله ای شنیده نشد.

در غیاب نشانه های رقابتی، بازار بر اساس احساسات معامله گران ارزیابی شد. در بازار ساحلی بوتان، یک پیشنهاد شنیده شد. Sahara برای تحویل 17 تا 19 آگوست 4000 میلیون تن FOB ساحلی با 50٪ قیمت ثابت 707 دلار/تن و 50٪ نفت CIF NWE پیشنهاد کرد.

پیشنهاد sahara رقابتی تلقی شد بنابراین، ارزیابی FOB ساحلی را تعیین کرد. بازار ساحلی دریانوردی FOB بوتان 75/682 دلار در میلیون تن و به عنوان 5/103درصد نفتا ارزیابی شد. بازار CIF به میزان 100 درصد به نفتا افزایش یافت و به طور کامل در 660 دلار در میلیون تن برآورد شد. این باعث می شود FOB 22.75 دلار در میلیون تن برتر از CIF ساحلی باشد.

Platts تفسیر روزانه از LPG محلی US

بوتان، پروپان با کاهش قیمت نفت صعود می کند بنزین طبیعی کاهش می یابد، در برابر نفت خام ضعیف می شود. پروپان ساحل خلیج فارس با افزایش 1 درصدی به بالاترین سطح هفت سال گذشته در 12 اوت رسید، با وجود بوتان ها کاهش قیمت نفت خام، تقویت شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *