تقاضای فزاینده زغال سنگ متالورژیکی در تولید فولاد

تقاضای فزاینده زغال سنگ متالورژیکی در تولید فولاد

به گزارش بازار نفت و گاز، کورونادو 169 میلیون دلار برای توسعه مجتمع معدن بوکانان در ایالات متحده سرمایه گذاری می کند. تولید کننده زغال سنگ متالورژی استرالیا قصد دارد ظرفیت مجتمع معدن بوکانان را برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده زغال سنگ متالورژیکی که در تولید فولاد استفاده می شود، افزایش دهد.

تقاضای فزاینده زغال سنگ متالورژیکی

شرکت کورونادو گلوبال ریسورسز، تولید کننده زغال سنگ متالورژی مستقر در استرالیا، قرار است 169.1 میلیون دلار برای توسعه عملیات استخراج زغال سنگ در مجتمع معدنی بوکانان خود سرمایه گذاری کند. مجتمع معدن بوکانان در حدود 10 مایلی (16 کیلومتری)، جنوب شرقی گراندی در شهرستان بوکانان، میسوری، ایالات متحده واقع شده است.

توسعه پروژه Coronado

با پروژه توسعه، Coronado قصد دارد ظرفیت معدن بوکان را برای زغال سنگ متالورژی که در تولید فولاد استفاده می شود، افزایش دهد. به گفته فرماندار ویرجینیا، گلن یانگکین، پروژه توسعه 181 شغل ایجاد می کند و کل کارگران در عملیات معدن را به 781 نفر می رساند.

توسعه اقتصادی ویرجینیا

مشارکت توسعه اقتصادی ویرجینیا، InvestSWVA، و شهرستان های بوکانان و تازول برای این پروژه متحد شده اند. یانگکین کمک مالی 3.52 میلیون دلاری از صندوق فرصت مشترک المنافع را برای کمک به توسعه پروژه تأیید کرده است.

یانگکین گفت: توسعه عمده Coronado Global Resources یک برد-برد است، ایجاد 181 شغل پردرآمد در جامعه انعطاف پذیر بوکانان و افزایش تولید ویرجینیای جنوب غربی برای یک جزء ضروری برای صنعت فولاد. ما برای مشارکت بلندمدت شرکتی خود با Coronado ارزش قائل هستیم و مشتاقانه منتظر مزایای اقتصادی ناشی از این اعلامیه فوق العاده هستیم.

مجتمع معدنی بوکانان

مجتمع معدنی بوکانان که تولید آن در سال 1983 آغاز شد، بزرگترین معدن متالورژی تولید زغال سنگ در منطقه آپالاچی مرکزی در سال گذشته بود. علاوه بر معدن بوکانان، Coronado همچنین مجتمع معدن Logan در ویرجینیای غربی و مجتمع معدن Curragh در حوزه Bowen در کوئینزلند، استرالیا را اداره می‌کند.

این شرکت همچنین مجتمع معدن گرین بریر در ویرجینیای غربی را که از آوریل 2020 بیکار بوده و در حال انجام فرآیند احیا است، بهره برداری کرده است. کورونادو در سال 2020 به دلیل رکود اقتصادی جهانی ناشی از همه گیری کووید-19، کار در معادن خود در ایالات متحده را متوقف کرده بود و کارگران را به طور موقت مرخصی داده بود.

بالاترین کیفیت زغال سنگ متالورژیکی

مدیر عامل شرکت Coronado، Gerry Spindler، گفت: عملیات جهانی Coronado، بالاترین کیفیت زغال سنگ متالورژیکی مورد استفاده در فولادسازی را تولید می کند. ما به عملیات بوکانان خود در ویرجینیا متعهد هستیم و پتانسیل زیادی برای سرمایه گذاری بر روی تقاضای فزاینده فولاد، نه تنها برای ساخت و ساز و زیرساخت های حمل و نقل، بلکه برای قطعات انرژی های تجدیدپذیر، می بینیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *