تلاش IGO برای خرید معادن غربی نیکل در استرالیا

تلاش IGO برای خرید معادن غربی نیکل در استرالیا

IGO برای به دست آوردن مناطق غربی نیکل استرالیا با مبلغ 787 میلیون دلار تلاش می کند. به گزارش بازار نفت و گاز ، سهامداران مناطق غربی به مبلغ 2.41 دلار برای هر سهم به صورت نقدی توسط IGO تحت عمل پیاده سازی طرح ارائه خواهند شد. IGO به یک طرح پیاده سازی طرح (SID) با مناطق غربی نیکل استرالیا وارد شده است تا در معامله ای که حدود 1 میلیارد دلار استرالیا (787 میلیون دلار) به دست آورد.

خرید سهم به صورت نقدی

همانطور که در شرایط طرح اعلام شده، سهامداران مناطق غربی، 3.36 دلار (2.41 دلار) هر سهم را به صورت نقدی از IGO دریافت خواهند کرد. این طرح به اتفاق آرا توسط هیئت مدیره غربی توصیه شده است. سهامداران این شرکت توسط هیئت مدیره به نفع طرح در غیاب یک پیشنهاد برتر مورد حمایت قرار گرفته اند.

توصیه هیئت مدیره نیز تحت تأثیر یک کارشناس مستقل قرار دارد که پیشنهاد IGO در بهترین منافع سهامداران مناطق غربی است.

در اوت 2021، IGO اعلام کرد که در مذاکرات اولیه برای به دست آوردن مناطق غربی بود. مالکیت 100٪ در عملیات نیکل فورستان و کیهان در استرالیا غربی است. به جز نگه داشتن سهام 19.9٪ در منابع پانورامیک، یک شرکت نیکل استرالیا.

فرصتی برای تحقق 3.36 دلار به ازای هر سهم

ایان Macliver، رئیس معادن غربی، گفت: “این طرح امروز اعلام کرد که امروزه سهامداران غربی را فراهم می کند که فرصتی برای تحقق 3.36 دلار به ازای هر منطقه غربی به دست آورده اند که نشان دهنده کیفیت دارایی های نیکل طولانی مدت و نمونه کارهای اکتشافی است.”

“این تحقق این تحقق این ارزش در حال حاضر در مقایسه با دارایی ها در طول مدت طولانی تر است. این طرح مطمئنا برای سهامداران کشورهای غربی اطمینان می دهد که امروز به صورت حق بیمه به صورت نقدی به قیمت های اخیر، دست نخورده، قیمت های معاملاتی برای سهام مناطق غربی کمک می کند. “

برای IGO، خرید پیشنهاد شده با تمرکز آن بر روی فلزات تمیز است. معدنچی مبتنی بر استرالیا دارای عملیات Nova Nickel-Copper-Cobalt در غرب استرالیا است.

با دستیابی به مناطق غربی، IGO 277KT اضافی از نیکل موجود را شامل می شود. این طرح به تصویب سهامداران مناطق غربی و سایر شرایط مختلف مربوط می شود، که انتظار می رود در آوریل 2022 نزدیک شود. گفته می شود که دائمی، که در حال حاضر دارای سهام 14.7٪ در مناطق غربی است، گفته شده است که IGO در مورد تعهد خود را به عقب بر گرداند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *