توافقنامه عملیاتی اکتشاف نفت سبک

توافقنامه عملیاتی اکتشاف نفت سبک

به گزارش بازار نفت و گاز، توافقنامه عملیاتی اکتشاف نفت سبک Frontera برای به دست آوردن سهام اضافی در Corentyne Block از CGX. با این توافقنامه اصلاح شده، CGX دارای 32٪ سهام و Frontera 68٪ سهام مشارکت در بلوک Corentyne خواهد بود.

توافقنامه عملیاتی مشترک

CGX Energy و Frontera Energy اعلام کردند که در حال اصلاح توافقنامه عملیاتی مشترک خود برای بلوک Corentyne هستند که بر اساس آن Frontera اکثریت سهام را به دست خواهد آورد. در ژانویه 2019، این دو شرکت برای مجوز اکتشاف نفت برای بلوک کورنتاین، واقع در فراساحل گویان، وارد یک سرمایه گذاری مشترک (JV) شدند.

شرایط قرارداد اصلاح شده

طبق شرایط قرارداد اصلاح شده، CGX 29.73 درصد از سهام مشارکت خود در بلوک Corentyne را به Frontera منتقل خواهد کرد. در ازای آن، Frontera هزینه‌های JV مربوط به چاه اکتشافی Wei-1 را تا 130 میلیون دلار و 29 میلیون دلار اضافی برای چاه اکتشافی Kawa-1 به همراه سایر هزینه‌ها تامین می‌کند. علاوه بر این، CGX 4.94٪ از سهام اضافی در بلوک Corentyne را به عنوان بازپرداخت تسهیلات وام موجود به Frontera اختصاص خواهد داد. با این توافقنامه اصلاح شده، CGX دارای 32٪ سهام و Frontera 68٪ سهام مشارکت در بلوک Corentyne خواهد بود.

تکمیل این توافقنامه

سورش نارین، رئیس مشترک اجرایی CGX، گفت: CGX از تکمیل این توافقنامه با Frontera خرسند است، که CGX را قادر می سازد ترازنامه خود را تقویت کند و بودجه لازم برای چاه اکتشاف Wei-1 را تضمین کند.

همکاری مستمر ما با فرونترا نشان دهنده ارزش قابل توجهی است که ما برای مجوز Corentyne و فرصتی که اکنون در پی کشف هیدروکربن ها در چاه اکتشافی Kawa-1 در پیش روی ما قرار دارد، ایجاد کرده ایم. ما اکنون بر روی پتانسیل دگرگونی بلوک کورنتاین قبل از جمع آوری چاه اکتشافی Wei-1 در اکتبر 2022، در انتظار انتشار دکل از سوی اپراتور فعلی متمرکز هستیم.

شرایط قرارداد توسعه‌یافته

قرارداد توسعه‌یافته مشروط به شرایط خاصی است، از جمله تأیید TSX Venture Exchange، پذیرش توافق‌نامه توسط آن و تأییدیه‌های خاصی از سوی دولت گویان. چاه Wei-1 در حدود 14 کیلومتری شمال غربی چاه اکتشافی Kawa-1 در بلوک Corentyne واقع در 200 کیلومتری دور از ساحل جورج تاون، گویان قرار خواهد گرفت.

موقعیت چاه اکتشافی

این چاه اکتشافی در عمق آب نزدیک به 1912 فوت (583 متر) تا عمق پیش‌بینی شده 20500 فوت (6248 متر) حفر می‌شود و کانال‌های انباشته قدیمی کامپانی و سانتونی را در مجموعه کانال‌های غربی در بخش شمالی کورنتاین هدف قرار خواهد داد. مسدود کردن. CGX Resources با Maersk Discoverer قرارداد بسته است تا چاه اکتشافی Wei-1 را حفاری کند تا تداوم و ثبات کار با یک تیم آشنا با دکل حفظ شود.

قرارداد حفاری نفت

در ارتباط با قرارداد حفاری بین CGX Resources و Maersk، Frontera در حال برنامه ریزی برای ضمانت شرکت مادر با مرسک است. اورلاندو کابرالز، مدیر اجرایی Frontera گفت: Frontera از تکمیل این قرارداد با CGX و ادامه همکاری ما در Corentyne Block هیجان‌زده است.

این توافقنامه بر اساس کشف اخیر نفت سبک و میعانات گازی در چاه اکتشافی Kawa-1 توسط سرمایه گذاری مشترک، از نیازهای سرمایه CGX برای چاه اکتشافی Wei-1 پشتیبانی می کند و به Frontera علاقه بیشتری برای مشارکت در بلوک Corentyne می دهد، که واقعا یکی است. از هیجان انگیزترین مناطق اکتشافی در جهان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *