توافقنامه قطعی برای فروش پروژه لیتیوم فنلاند

توافقنامه قطعی برای فروش پروژه لیتیوم فنلاند

به گزارش بازار نفت و گاز، Sunstone توافقنامه قطعی برای فروش پروژه لیتیوم فنلاند امضا می کند. معامله به Sunstone پول نقد اضافی می دهد و در معرض افزایش دارایی های لیتیوم قرار می گیرد. این معامله با یونایتد لیتیوم منعقد می شود و توافقنامه قطعی برای فروش پروژه لیتیوم فنلاند در حال اجرا است.

فروش پروژه لیتیوم فنلاند

Sunstone Metals Ltd (ASX: STM) خرسند است اعلام کند که یک توافقنامه قطعی برای فروش پروژه لیتیوم فنلاند خود، از جمله رخداد لیتیوم Kietyönmäki، به شرکت لیتیوم یونایتد (CSE:ULTH) در بورس اوراق بهادار کانادا امضا کرده است.

این به دنبال نامه قصد (LoI) است که در می 2021 امضا شد (به اطلاعیه ASX مورخ 5 می 2021 مراجعه کنید). مبلغ قابل پرداخت به Sunstone در هنگام بسته شدن 420,000 دلار کانادا نقدی و 420,000 دلار کانادا از سهام United Lithium است که به ارزش تقریباً 920,000 دلار استرالیا تبدیل می شود. انتظار می رود در هفته های آینده بسته شود.

مالکوم نوریس، مدیر عامل سان استون گفت: «ما خرسندیم که این معامله را با یونایتد لیتیوم منعقد می کنیم. این معامله به ما پول نقد اضافی برای کمپین اکتشافی متمرکز بر طلا-مس اکوادور می‌دهد و در عین حال ما را قادر می‌سازد تا در معرض افزایش دارایی‌های لیتیوم یونایتد در اسکاندیناوی قرار بگیریم.»یونایتد لیتیوم همچنین دارای ذخایر لیتیوم برگبی در سوئد است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *