توافق ریوتینتو با دولت مغولستان برای پیشبرد پروژه زیرزمینی Oyu Tolgoi

توافق ریوتینتو با دولت مغولستان برای پیشبرد پروژه زیرزمینی Oyu Tolgoi

به گزارش بازار نفت و گاز، ریوتینتو، مغولستان برای پیشبرد پروژه زیرزمینی Oyu Tolgoi. این شرکت و شرکت تابعه آن Turquoise Hill Resources با یک ترتیب مالی اصلاح شده موافقت کردند که مسیری رو به جلو برای رفع نیازهای مالی برآورد شده پروژه مغولی فراهم می کند.

توافق مالی پروژه Oyu Tolgoi

ریوتینتو و شرکت تابعه آن Turquoise Hill Resources (TRQ) با دولت مغولستان برای پیشبرد پروژه زیرزمینی 6.93 میلیارد دلاری Oyu Tolgoi به توافق رسیده اند. این توافق به اختلاف طولانی مدت بین طرفین بر سر پروژه پایان می دهد.

با توافق صورت گرفته، هیئت مدیره Oyu Tolgoi که متشکل از نمایندگان ریوتینتو، TRQ و شرکت دولتی Erdenes Oyu Tolgoi (EOT) است، به اتفاق آرا آغاز عملیات زیرزمینی در مس-طلا مغولستان را تصویب کرد. مال خودم.

شرکت Turquoise Hill Resources دارای 66 درصد سهام در معدن مس-طلا Oyu Tolgoi واقع در منطقه گوبی جنوبی است. باقی مانده سهام 34 درصدی معدن در اختیار Erdenes Oyu Tolgoi است.

ریوتینتو نزدیک به 50.8 درصد از سهام Turquoise Hill Resources را در اختیار دارد.

مدیر اجرایی ریوتینتو

جاکوب استاشولم، مدیر اجرایی ریوتینتو، گفت: مایلیم از دولت مغولستان به خاطر تعهدشان به همکاری سازنده با ریوتینتو و TRQ برای دستیابی به این توافق مهم تشکر کنیم، که یکی از بزرگترین پروژه های رشد مس در جهان را به جلو و محکم خواهد برد. مغولستان را به عنوان یک مقصد سرمایه گذاری جهانی معرفی کند.

“این توافق نشان دهنده بازنشانی روابط ما است و مشکلات تاریخی بین شرکای پروژه OT را حل می کند.”

Turquoise Hill Resources گفت که انتظار می رود عملیات غارنوردی در پروژه زیرزمینی در روزهای آینده آغاز شود. این شرکت اعلام کرد که معدن زیرزمینی در نیمه اول سال آینده به تولید پایدار خواهد رسید. علاوه بر این، شرکت و ریوتینتو با یک ترتیب بودجه اصلاح شده موافقت کرده اند که مسیری رو به جلو برای رفع نیازهای بودجه برآورد شده پروژه ارائه می دهد.

وام 2.4 میلیارد دلاری

به عنوان بخشی از توافقات با دولت، Turquoise Hill Resources به طور کامل از وام 2.4 میلیارد دلاری Erdenes Oyu Tolgoi چشم پوشی می کند.

این وام شامل یک سرمایه 1.4 میلیارد دلاری است که توسط Turquoise Hill Resources به نمایندگی از شرکت دولتی در Oyu Tolgoi سرمایه گذاری شده است تا پروژه زیرزمینی را تا به امروز به همراه یک میلیارد دلار سود تعلق گیرد.

لووساننامسراین اویون اردن، نخست وزیر مغولستان، گفت: «شروع عملیات استخراج زیرزمینی اویو تولگوی به جهان نشان می دهد که مغولستان می تواند با سرمایه گذاران به شیوه ای پایدار همکاری کند و به یک شریک قابل اعتماد تبدیل شود.

“به عنوان بخشی از “سیاست بازیابی جدید” ما، خوشحالم که آمادگی مغولستان را برای همکاری فعال و متقابل سودمند با سرمایه گذاران و شرکای جهانی اعلام می کنم.

به طور کلی، معدن مس اویو تولگوی تخمین زده می شود که از سال 2028 تا 2036 به طور متوسط ​​سالانه نزدیک به 500000 تن مس از هر دو عملیات روباز و زیرزمینی تولید کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *