توسعه خوشه بادی فراساحلی 1.3 گیگاواتی در آلمان شمال جزیره جویست

توسعه خوشه بادی فراساحلی 1.3 گیگاواتی در آلمان شمال جزیره جویست

به گزارش بازار نفت و گاز، پروژه توسعه خوشه بادی فراساحلی 1.3 گیگاواتی در آلمان شمال جزیره جویست شروع شده است. RWE و Northland برای توسعه خوشه بادی فراساحلی 1.3 گیگاواتی در آلمان شریک هستند. این خوشه که در شمال جزیره جویست، در نیدرزاکسن در آلمان واقع شده است، از سه مزرعه بادی فراساحلی تشکیل می شود که انتظار می رود بین سال های 2026 تا 2028 عملیات تجاری خود را آغاز کنند.

توسعه خوشه مزرعه بادی فراساحلی

RWE با Northland Power کانادا همکاری کرده است تا به طور مشترک یک خوشه مزرعه بادی فراساحلی 1.3GW در دریای شمال آلمان توسعه دهد. این دو شرکت از طریق یک سرمایه گذاری مشترک، خوشه را توسعه، ساخت و راه اندازی خواهند کرد، که در آن RWE Renewables مالک 51 درصد سهام و Northland Power 49 درصد خواهد بود.

این خوشه متشکل از سه مزرعه بادی فراساحلی است که انتظار می‌رود بین سال‌های 2026 تا 2028 عملیات تجاری خود را آغاز کنند. اجاره بادهای دریایی در شمال جزیره Juist در ناحیه Aurich در نیدرزاکسن در آلمان واقع شده است.

RWE و Northland Power قبلاً یک سایت دریایی (N-3.8) با ظرفیت 433 مگاوات (Nordsee 2) را در آخرین مزایده باد فراساحلی آلمان تضمین کرده اند. دو اجاره دیگر، سایت 420 مگاواتی N-3.5 (Nordsee 3) و سایت 480 مگاواتی N-3.6 (Delta Nordsee) قرار است در سال 2023 به مزایده گذاشته شوند.

Northland و RWE دارای حقوق مرحله به مرحله برای سایت های Nordsee 2 و Nordsee 3 هستند، در حالی که RWE برای 100٪ اجاره Delta Nordsee دارای حقوق مرحله به مرحله است.

سخن مدیرعامل شرکت RWE Renewables

Sven Utermöhlen، مدیرعامل شرکت بادی فراساحلی RWE Renewables گفت: «آلمان اهداف آب و هوایی بلندپروازانه ای برای خود تعیین کرده است، در نتیجه پتانسیل رشد قابل توجهی برای انرژی های تجدیدپذیر ایجاد می کند.

«نیروی بادی فراساحلی نقش اصلی را در این امر ایفا می کند و برای حمایت از کربن زدایی صنعت به ویژه ضروری است. RWE سهم خود را در این امر ایفا می کند و به طور قابل توجهی سرعت را در اینجا افزایش می دهد.

“این شامل تحویل مشترک خوشه دریایی 1.3 گیگاواتی با Northland Power است، که از طریق آن می توانیم به هم افزایی قابل توجهی برای استقرار در مزارع بادی جدید خود دست یابیم، در حالی که در عین حال فعالانه از انتقال انرژی در بازار داخلی خود آلمان حمایت می کنیم.”

برای تشکیل خوشه جدید بادی فراساحلی، Northland با RWE در توسعه سایت Delta Nordsee شریک شده است، در حالی که RWE سهام خود را به 51٪ در سایت های Nordsee 2 و Nordsee 3 افزایش داده است. این خوشه نزدیک به مزرعه بادی 332 مگاواتی Nordsee One واقع خواهد شد که در دسامبر 2017 فعالیت تجاری خود را آغاز کرد. Nordsee One متعلق به Northland و RWE است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *