توسعه فازی گاز دریایی ایتالیا

توسعه فازی گاز دریایی ایتالیا

به گزارش بازار نفت و گاز، Enimed قرارداد 300 میلیون یورویی E&C فراساحلی را به Saipem در ایتالیا اعطا کرد. سایپم یک خط لوله گاز دریایی را حمل و نصب خواهد کرد که چهار چاه میدان‌های آرگو و کاسیوپیا را که بخشی از توسعه فازی گاز دریایی در تنگه سیسیل است، به هم متصل می‌کند.

توسعه فازی گاز دریایی

شرکت خدمات میدان نفتی ایتالیا سایپم یک قرارداد E&C فراساحلی به ارزش 300 میلیون یورو از Eni Mediterranea Idrocarburi (Enimed)، یکی از شرکت‌های تابعه انی منعقد کرده است.

بر اساس این قرارداد، سایپم یک خط لوله گاز دریایی را حمل و نصب خواهد کرد که چهار چاه میادین آرگو و کاسیوپیا واقع در سواحل سیسیل را به هم متصل می کند.

نصب خط لوله گاز

این شرکت کشتی های لوله کشی Castorone و Castoro 10 را برای نصب خط لوله گاز 14 اینچی به طول 60 کیلومتر در حداکثر عمق آب 660 متر مستقر خواهد کرد.

علاوه بر این، این شرکت از کشتی سایپم 3000 خود برای نصب بند ناف متصل کننده چاه های Cassiopea به پلت فرم Prezioso استفاده خواهد کرد.

توسعه فازی گاز فراساحلی

میادین Cassiopea و Argo بخشی از توسعه فازی گاز فراساحلی در تنگه سیسیل هستند. گفته می شود که این بزرگترین توسعه گاز سبز در ایتالیا است. برنامه ریزی شده است که این میادین از طریق چهار چاه زیردریایی شامل دو چاه جدید و دو تکمیل مجدد توسعه یابد. انی به عنوان اپراتور میدان ها با 60 درصد سهام عمل می کند، در حالی که Energean 40 درصد باقی مانده را در اختیار دارد.

میادین تولید گاز اولیه در ایتالیا

پس از بهره برداری، انتظار می رود این پروژه یکی از میادین تولید گاز اولیه در ایتالیا باشد و حداکثر تولید خالص آن 10.3 کیلوبوئه در روز باشد. برنامه ریزی شده است که با استفاده از امکانات موجود، کنترل چاه و تزریق مواد شیمیایی از سکوی Eni موجود و تصفیه گاز در خشکی، یک سیستم تولید زیردریایی و آب دریا داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *