توسعه مرکز پردازش نیکل پایین دستی در استرالیا برای زنجیره تامین باتری جهانی

توسعه مرکز پردازش نیکل پایین دستی در استرالیا

به گزارش بازار نفت و گاز، Wyloo Metals، شریک IGO برای توسعه تاسیسات پردازش نیکل در استرالیا می شود. این شرکت ها مطالعه ای را برای ارزیابی امکان سنجی فنی، تجاری و اقتصادی برای توسعه تسهیلات انجام خواهند داد. توسعه مرکز پردازش نیکل پایین دستی در استرالیا برای زنجیره تامین باتری جهانی.

توسعه مرکز پردازش نیکل پایین دستی

Wyloo Metals یک مشارکت استراتژیک با IGO برای توسعه یک مرکز پردازش نیکل پایین دستی در استرالیا تشکیل داده است. بر اساس این مشارکت، شرکت‌ها مطالعه‌ای را برای ارزیابی امکان‌سنجی فنی، تجاری و اقتصادی برای تأسیسات فرآوری نیکل در کشور انجام خواهند داد.

بودجه مورد نیاز برای مطالعه توسط IGO و Wyloo Metals به نسبت 70:30 تامین خواهد شد. پس از پایان مطالعه و با توجه به تصمیم نهایی سرمایه‌گذاری، شرکت‌ها یک سرمایه‌گذاری مشترک 70:30 برای ساخت و راه‌اندازی یک مرکز پردازش نیکل پایین‌دستی ایجاد خواهند کرد.

مرکز مستقل پردازش نیکل

مدیرعامل Wyloo Metals، Luca Giakovazzi گفت: “Wyloo Metals مشتاق همکاری نزدیک با شریک استراتژیک خود IGO است تا یک مرکز مستقل پردازش نیکل پایین دستی ایجاد کند که به طور بالقوه می تواند خوراک هر معدن نیکل در غرب استرالیا را بپذیرد.

با توسعه ظرفیت پردازش پایین دستی اضافی در داخل، این مشارکت استرالیای غربی را به یک حوزه قضایی مرتبط فزاینده در زنجیره تامین باتری جهانی تبدیل خواهد کرد. “این مشارکت با استراتژی جهانی Wyloo Metals برای سرمایه گذاری در تولید مواد مورد نیاز برای حمایت از کربن زدایی سریع اقتصاد جهانی هماهنگ است.”

در ماه می سال گذشته، شرکت استخراج معدن استرالیا از توسعه یک مرکز فلزات آینده در انتاریو، کانادا خبر داد. طرح پیشنهادی Future Metals Hub با مشورت سهامداران منطقه و جوامع اولین ملل برای ایجاد قابلیت های زنجیره تامین مواد باتری توسعه داده شد.

این هاب بخشی از استراتژی سرمایه گذاری بلند مدت Wyloo Metals در حلقه آتش است. در سپتامبر سال گذشته، این شرکت پیشنهاد کرد که Noront Resources مستقر در کانادا را با خرید باقیمانده سهامی که قبلاً در دومی نداشت به قیمت 0.7 دلار کانادا (0.56 دلار) به ازای هر سهم به صورت نقدی تصاحب کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *