توسعه مشترک ذخایر نیکل کانادا

توسعه مشترک ذخایر نیکل کانادا

به گزارش بازار نفت و گاز، Giga Metals و Mitsubishi به طور مشترک پروژه نیکل Turnagain را در کانادا توسعه می دهند. میتسوبیشی 15 درصد از سهام را با 8 میلیون دلار کانادا (6 میلیون دلار) و گیگا 85 درصد در ازای مشارکت در دارایی‌های مربوطه برای پروژه و در عین حال به عنوان اپراتور شرکت سرمایه‌گذاری مشترک به دست خواهند آورد.

توسعه مشترک ذخایر نیکل Turnagain

گیگا متالز مستقر در کانادا و شرکت میتسوبیشی ژاپن (MC)، برای توسعه مشترک ذخایر نیکل Turnagain، واقع در شمال بریتیش کلمبیا، کانادا، با یکدیگر همکاری کردند.

این دو شرکت توافق کردند که یک شرکت سرمایه گذاری مشترک جدید به نام Hard Creek Nickel Corp. برای توسعه پروژه نیکل Turnagain تشکیل دهند.

توسعه مشترک ذخایر نیکل کانادا

طبق شرایط این قرارداد، MC 15 درصد از سهام JV را به مبلغ 8 میلیون دلار کانادا (6 میلیون دلار) نقد خواهد کرد، در حالی که گیگا 85 درصد در ازای مشارکت در دارایی های مربوط به پروژه را دریافت خواهد کرد.

شرکت کانادایی با حمایت MC و گزارش به هیئت مدیره شرکت جدید JV، این سرمایه گذاری مشترک را اداره خواهد کرد.

علاوه بر این، بر روی یک مطالعه پیش امکان سنجی (PFS) برای پروژه Turnagain کار خواهد کرد که انتظار می رود در نیمه اول سال 2023 تکمیل شود.

معامله JV پیشنهادی مشمول شرایط بسته شدن مرسوم، از جمله تایید TSX Venture Exchange، همراه با تاییدیه های نظارتی و شخص ثالث است.

توسعه پروژه Turnagain

مارتین ویدرا، رئیس گیگا، گفت: ما بسیار خوشحالیم که از شرکت میتسوبیشی، یک شرکت تجاری و سرمایه گذاری جهانی، به عنوان یک شریک استراتژیک برای توسعه پروژه Turnagain استقبال می کنیم.

ما از شراکت با MC به دلیل شهرت عالی، تخصص در استخراج، قابلیت های مالی گسترده، تجربه در بازاریابی و ارزش هایی که با Giga در مورد مسائل زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی به اشتراک می گذارند، هیجان زده هستیم.

پروژه Turnagain در 70 کیلومتری شرق دریاچه Dease در شمال بریتیش کلمبیا، کانادا واقع شده است و به عنوان یکی از بزرگترین ذخایر نیکل سولفید توسعه نیافته در جهان در نظر گرفته می شود.

توسعه پروژه نیکل دوستدار محیط زیست

این دو شرکت قصد دارند به طور مشترک Turnagain را به عنوان یک پروژه نیکل دوستدار محیط زیست توسعه دهند.

گیگا گفت که Hard Creek به کار خود برای کشف قابلیت زنده ماندن باطله ها برای جداسازی CO2 از جو برای دستیابی به یک پروژه کربن خنثی ادامه خواهد داد.

علاوه بر این، برای توسعه پروژه Turnagain با جوامع محلی و اولین ملل مرتبط همکاری نزدیک خواهد داشت تا برای همه سهامداران در بریتیش کلمبیا مفید باشد.

شرکت خدمات مهندسی مستقر در ایالات متحده Tetra Tech مرحله بعدی مهندسی را رهبری می کند و در حال حاضر در حال انجام مطالعات بهینه سازی قبل از PFS، پس از تکمیل بودجه است.

تولید نیکل و کبالت

PFS تولید نیکل و کبالت را در کنسانتره، شبیه به ارزیابی اقتصادی اولیه (PEA) که در فوریه سال گذشته منتشر شد، مدلسازی خواهد کرد.

علاوه بر این، Giga قصد دارد یک مدار اکسیداسیون فشار اضافه کند تا کنسانتره را به رسوب هیدروکسید مخلوط (MHP) تبدیل کند، که در حال حاضر مورد تقاضای تولیدکنندگان باتری است.

مارتین ویدرا، رئیس شرکت گیگا متالز گفت: افزودن بالقوه یک مدار اکسیداسیون فشار به صفحه جریان، انعطاف‌پذیری را از نظر شکل نیکل و کبالت تولیدی پروژه فراهم می‌کند.

ما از بحث با تولید کنندگان باتری و سازندگان خودرو می دانیم که این انعطاف پذیری برای کاربران نهایی مهم است. پروژه ما باید در موقعیت خوبی قرار گیرد تا هر آنچه را که مشتریان می خواهند ارائه دهد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *