توسعه نیروگاه‌های هسته ای درسدن و کلینتون

توسعه نیروگاه‌های هسته ای درسدن و کلینتون

به گزارش بازار نفت و گاز، Constellation به دنبال تمدید مجوز برای نیروگاه های هسته ای کلینتون و درسدن است. انتظار می‌رود توسعه نیروگاه‌های درسدن و کلینتون، که با سیاست‌های قانون‌گذاری ایالتی و فدرال از بازنشستگی پیش از موعد نجات یافته بودند، انرژی پاک کافی برای تامین انرژی معادل بیش از دو میلیون خانوار را فراهم کند.

توسعه نیروگاه‌های درسدن و کلینتون

شرکت Constellation، تولید کننده انرژی بدون کربن مستقر در ایالات متحده، در حال برنامه ریزی برای تمدید مجوز بهره برداری برای نیروگاه های هسته ای کلینتون و درسدن در ایلینویز برای 20 سال دیگر است. این شرکت در نظر دارد با ارائه درخواستی به کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای (NRC) به دنبال مجوز برای تمدید دوره مجوز باشد.

گسترش تاسیسات هسته ای

در صورت تایید، تاسیسات هسته ای کلینتون می تواند تا سال 2047، واحد 2 درسدن تا سال 2049 و واحد 3 تا سال 2051 فعالیت کند. گسترش به این دو نیروگاه اجازه می دهد تا انرژی پاک کافی برای تامین انرژی معادل بیش از دو میلیون خانوار را تامین کنند. همچنین، این تمدید همچنین به اقتصاد ایلینویز کمک می کند و به ایالت کمک می کند تا به هدف خود برای دریافت 100 درصد انرژی خود از منابع پاک تا سال 2050 دست یابد.

رسیدن به آلایندگی صفر

جو دومینگوئز، رئیس و مدیر عامل Constellation گفت: برای رسیدن به آلایندگی صفر در ایلینویز و در سطح ملی، ما باید هر منبع بدون کربنی را که در اختیار داریم تا زمانی که می‌توانیم استفاده کنیم.

با این تمدیدها، کلینتون و درسدن توانایی دارایی های هسته ای را برای ارائه انرژی پاک همیشه روشن در زمان و مکان مورد نیاز برای دهه های آینده بیشتر نشان خواهند داد، که گواهی بر ارزش منحصر به فرد آنها در رسیدگی به بحران آب و هوا است.

ما به سیاستگذاران ایلینوی، اعضای کنگره و سایر ذینفعانی که برای حفظ این منابع کربن صفر تلاش کردند و می توانند به نقش خود در حمایت از انرژی پاک و قابل اعتماد و کمک به امنیت انرژی کشورمان افتخار کنند، احترام می گذاریم.

ارزش زیست محیطی و اقتصادی

قوانین ایالتی و فدرال که ارزش زیست محیطی و اقتصادی منحصر به فرد انرژی هسته ای را به رسمیت می شناسد، امکان ادامه فعالیت این دو نیروگاه را فراهم کرده است. کلینتون و درسدن، به همراه سه نیروگاه هسته ای دیگر در ایلینوی، طبق قوانین دو ایالت از بازنشستگی پیش از موعد جلوگیری شده اند.

علاوه بر این، قانون فدرال کاهش تورم (IRA) مقرراتی را برای اعتبار مالیاتی تولید هسته‌ای ارائه می‌کند که از ادامه عملیات ناوگان هسته‌ای ایالات متحده برای حداقل 9 سال حمایت می‌کند.

ایجاد رونق اقتصادی محلی

تری فرگوسن، رئیس هیئت مدیره شهرستان دیویت گفت: از مالیات بر دارایی که به کارمندانی که در اینجا زندگی می‌کنند و پول خود را خرج می‌کنند تا مشاغل ثانویه ایجاد شده توسط قطعی سوخت‌گیری در ایستگاه، این نیروگاه رونق زیادی به منطقه و کسب‌وکارهای محلی می‌کند.  نانسی نورتون آمر، رئیس و مدیر عامل شورای توسعه اقتصادی گراندی، گفت: در حالی که این بخش به تکامل و حرکت به سمت انرژی بدون کربن ادامه می دهد، ایستگاه درسدن بخشی جدایی ناپذیر از این انتقال موفق است. این ایستگاه شغلی عالی را هم در مشاغل مستقیم و هم غیرمستقیم فراهم می‌کند، از مدارس محلی و مناطق مالیاتی ما حمایت می‌کند و یک عضو خیرخواه بزرگ در جامعه شهرستان گراندی است.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *